Tas van dochter verloren

Discussie in 'De lounge' gestart door Amethist, 28 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

ARGH!!! Ik baal zo! Onze dochter zit op dinsdag en woensdag in Utrecht op een medisch kdv en mijn man haalt haar beide dagen op. Op dinsdagavond slaapt ze altijd bij mijn moeder omdat zij haar woensdagochtend weg brengt. Ik geef mijn dochter dinsdag dan altijd een rugzakje mee met daarin haar kdv-schriftje en een setje kleding voor woensdag.

Vanmiddag belde mijn man me, dat hij iets nogal doms had gedaan. Hij had namelijk de tas van mijn dochter op het dak van de auto gelegd en is hem er toen vergeten af te halen. De oen ;). Nu zijn we uiteraard die tas kwijt. Mijn man heeft het kdv nog gebeld en ze zouden nog gaan kijken op de parkeerplaats, maar hebben denk ik niets gevonden want ze hebben niet gebeld.

Ik vind het zo klote. Haar zomerjasje en wat kleren zaten erin, maar het ergste vind ik nog dat ook haar schriftje met alle verhaaltjes die de leidsters hebben geschreven en foto's die ze erin hadden geplakt erin zat.

Nou ja, ik kan natuurlijk niks met dit topic, maar ik wilde het even van me afschrijven.

2. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    grote kans dat het ergens wordt afgegeven!

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    idd...zou zeker ff wat aanplakbiljetjes maken en daar rond hangen! Of even bij het politie bureau informeren...stonden haar gegevens er ook in? Zoals naam en adres?

4. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Owww kan me heel goed voorstellen dat dat rot is! Zou er zelf ook mee zitten! Mijn dochter haar vriendenboekje is "kwijt" (gewoon niet meer terug gehad) geraakt en was er ook echt beroerd van..

Oja alle verloren goederen gaan tegenwoordig naar de gemeente en niet naar de politie, wellicht daar even informeren??

5. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Dat is balen zeg.

Misschien een foto met berichtje uitprinten van de tas en die bij het kdv ophangen? melden bij de politie dat mocht het gevonden worden je het terug krijgt.

Succes!

6. Amethist

Ja, als ze de tas idd niet gevonden hebben, had ik al bedacht dat ik flyers zou maken. En dan hoop ik maar dat ie in Lunetten van de auto is gevallen en niet ergens bij de snelweg ofzo.

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Geloof me dat valt er snel vanaf...of je man moet heeeeel rustig gereden hebben.

Wij hadden een keer de tankdop op de auto laten liggen....bij het optrekken naar de bijliggende doorgaande weg (50km) lag die al op de grond hoor! Dus niet op het terrein...want daar mocht je niet zo hard.....misschien idd iets verder weg gaan kijken, en ook in de omgeving flyers plakken?

8. Smnee

Smnee Niet meer actief

O wat balen !! Misschien toch in de omgeving goed zoeken?

9. Amethist

Wij hebben van die dakdragers op de auto, dus het kan daar nog achter zijn blijven hangen. Het zit in een woonwijk en daar mag je maar 30 km/u.

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    daar zat ik net aan te denken idd..of ze moeten dakdragers hebben...:( Dan weet ik het ook niet meis..hoop voor je dat de gemeente of politie iets gevonden heeft!

11. Amethist

En we wonen dus zelf niet in Utrecht, dus we kunnen ook niet even nog de route na rijden of fietsen.

Op het kdv-schriftje staat wel de naam van het kdv, dus ik hoop dat het daar wordt afgegeven.

12. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Maak een facebook bericht aan, met foto's....dat gaat zo snel rond...je weet niet hoe een koe een haas vangt.

13. Bri

Bri Niet meer actief

Inderdaad, via Facebook en Twitter worden de gekste spullen teruggevonden en teruggebracht naar de eigenaar.
    Dus plaatsen, en verzoeken om het te delen / retweeten.

Ik hoop dat de tas weer terecht komt.

14. Maia

Maia Niet meer actief

O wat balen zeg. Ik hoop echt dat je hem terugkrijgt.
    Wel herkenbaar op een andere manier... op het kdv hier was lekkage geweest boven de schriftjes.. en die van Fleur was het zwaarst beschadigd. Uiteindelijk redelijk kunnen drogen en redden maar een paar jaar verhaaltjes, foto's en tekeningen bijna weggeweest (en voor een deel ook weg). Snap hoe je je voelt.

15. Amethist

Oh ja, Facebook is ook een goed idee. Ik doe niet aan Twitter, dus dat sla ik over.

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Mocht het op Fb staan wil ik het gerust voor je delen, woon ook in omgeving Utrecht dus je weet maar nooit :)

17. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Aaaaah wat erg! Hoop dat hij snel gevonden word!

18. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ooo ik kan het me zo goed voorstellen, balen joh! Hopelijk vinden jullie het schriftje weer!!

19. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ah wat onwijs balen.. Hopelijk komt ie nog terecht.. :(

20. Eylem

Eylem Niet meer actief

Oh meis dat is écht niet leuk :( . Inderdaad hopelijk is de vinder zo lief hem even bij het mkd af te geven! Ik duim voor jullie!

Deel Deze Pagina