Speciaal cadeau geven/gekregen aan/van je partner?

Discussie in 'De lounge' gestart door Thymra x Xi, 12 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thymra x Xi

Thymra x Xi Niet meer actief

Wat is het meest speciale wat je jouw partner cadeau heeft gedaan? of hij/zij jouw heeft gegeven? :D

Ik heb bij een artiest in Amerika een poster/schilderij besteld van Batman, mijn man vind de batman spellen helemaal te gek, en dacht dat het leuk was om bij de collectors edition van Arkham Origins dus een poster te geven, een custom made zelfs! dat betekend dat mijn man de enige is met die poster/schilderij en die dus echt speciaal voor hem gemaakt is :D

Deze cadeaus zijn dus voor onder de kerstboom, en ik geloof dat dit echt het speciaalste wat ik aan heb heb gegeven haha :D Ik ben erg benieuwd hoe die poster er uit komt te zien! :D

https://www.facebook.com/pages/Starving-Artists/257849670918500 voor de gene die interesse hebben in de artiest, dit is zijn FB pagina :)

Dus wat hebben jullie speciaal cadeau gedaan aan je partner of wat heeft hij/zij aan jullie gegeven, ben reuze benieuwd :D

2. Koon

Koon Niet meer actief

Ik heb een Minitials ketting gekregen met de initialen van mijn vriend en zoontje. Zomaar... :D
    Ben zo trots op hen beide dat ik de ketting met trots draag en dag en nacht draag.

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Uhm niks hihi.

Hij krijgt van mij dit jaar een seizoenskaart voor Feyenoord denk ik.. Dat zal hij helemaal geweldig vinden!

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

het meest speciale cadeau wat ik van mijn man heb gekregen (jaren geleden) is een broche, met daarbij behorende oorbellen. Het zijn zilveren aronskelken met een parel erin, gemaakt naar een ontwerp uit 17 honderd nog wat :)
    Normaal krijg ik altijd iets huishoudelijks voor mijn verjaardag: een combimagnetron of een stofzuiger, daar ben ik ook blij mee, maar dit is meer voor mijzelf!

5. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Het bijzonderste 'cadeau' was gewoon een bos bloemen en een geurtje.
    Niet zozeer de bloemen zelf natuurlijk maar de situatie op zich;

Ik had nachtdienst onze eerst kerst samen en ik had me er al bij neergelegd dat we elkaar niet zouden zien (hij werkte in de horeca dus hij van s'ochtends tot s'avonds laat aan t werk.)
    Tot ik 1e op 2de kerstdag de lift ineens hoor op mijn werk en ik man uit zie stappen in de verte (schrok me kapot). Staat hij ineens voor mijn neus met een prachtige bos bloemen en een cadeautje (geurtje). En dat om 3u in de nacht op mijn werk! Had hij geregeld met mijn leidinggevende. Zo lief!

En ik aan hem? Uhh onze zoon haha..

6. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ik heb voor de geboorte van onze oudste zoon mijn prachtige horloge van Guess gekregen. En voor de geboorte van onze dochter een Budha to Budha armband. Deze draag ik beide iedere dag en zijn mij heel dierbaar.

Ik heb net via de Whatsapp gevraagd wat het meeste dierbare cadeau is wat ik hem gegeven heb. Hij antwoorden de kinderen!

7. Chaii

Chaii Niet meer actief

Concert kaartjes voor Rob Zombie na mijn eerste zwangerschap.

Ik heb hem 2 jaar terug een horloge kado gedaan waar hij dagelijks nogsteeds complimenten over krijgt van vreemden. Hij is dan altijd erg trots.

8. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik heb van hem een ketting gekregen voor mijn diploma, een ring omdat hij van mij houdt en een paar dubbary laarzen omdat ik die zo mooi vond en er zelf voor spaarde. Daar ben ik hem zeer dankbaar voor en beschouw ik als iets heel emotioneels. Sinds een maand heb ik een verlovingsring van hen en deze is mijn meest dierbaarste bezit oo dit moment:)

9. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik heb mijn geboorteland verlaten voor hem, dat is een giga cadeau (al zeg ik het zelf :p ). Dus ik denk dat ik de komende jaren met mijn handen uitgestrekt mag gaan zitten: "kom maar met die cadeau's" :D

10. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hij gaf mij mijn rijbewijs! Of nou ja, kosteloos rijlessen en examens totdat ik het haal - daar ben ik momenteel namelijk nog mee bezig.

Ik gaf hem een vakantie terug; volgend weekend gaan we!

11. Thymra x Xi

Hahaha! Dat is idd heel bijzonder! :D

@ All! Leuk! Ieder cadeau is anders en heeft voor jullie speciale waarde, vind ik toch heel leuk om te lezen! :D

Al denk ik dat het meest bijzondere wat je je partner kan geven zijn je kinderen haha :D

Ik denk zodra we de schilderij binnen hebben dat ik er een foto van maak en hier laat zien :D

12. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ik heb hem een zoon gegeven :D

13. mommywannabe

mommywannabe Actief lid

4 nov 2013
    319
    0
    0
    Antwerpen, België
    Vorige week heb ik het mooiste cadeau ooit gekregen van mijn ventje. Hij werkt in een juwelenbedrijf en heeft zelf een hangertje voor mij ontworpen, een hartje met een babytje in <3 Ik ben nog nooit zo vertederd geweest. Hij is niet vaak romantisch, maar als hij dan eens iets doet ;) <3

14. Thymra x Xi

Hahaha als je dat zo leest is het net alsof hij je die rijbewijs kant en klaar hebt gegeven zonder er zelf wat voor te hebben gedaan :D:D

Maar dat is wel onwijs tof! :D

En veel plezier op je vakantie volgende week, waar gaan jullie heen? :D

15. Thymra x Xi

Oh dat is ook heel leuk!
    Mijn nicht heeft mij een ring gegeven die zij zelf had gemaakt, zij doet goudsmeden opleiding, dat vond ik ook heel bijzonder, iets wat zij helemaal zelf had ontworpen! Dus kan me voorstellen dat je helemaal vertederd raakt als je man zoiets maakt. :D

16. gemma87

gemma87 Actief lid

14 mrt 2011
    371
    2
    18
    De kinderen zonder twijfel ..
    Verder hebben we nadat we getrouwd waren beide elkaars namen in een tatoeage laten zetten voor ons beide een gebaar om aan te geven wat we voor elkaar betekenen. .

17. Nati

Nati Niet meer actief

Dit dus. Dan ben ik de rest van mijn leven ook vrijgesteld van bijzondere cadeaus geven, fijn! :D

Hij heeft een keer een romantische midweek Rome van mij gekregen (okay, uiteraard had ik daar ook iets aan, ik mocht mee ;)).

De mooiste cadeaus van mijn man zijn eigenlijk de onverwachte cadeaus en gestes. Een mooi horloge toen het zwanger worden maar niet lukte, een mooi boek, een lieve kaart of een onverwachte bos bloemen. En vaak zat mijn favoriete eten op tafel, kun je mij ook heel blij mee maken!!

18. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Onze zoon zonder twijfel! En een paar dagen na zijn geboorte kwam hij opeens met een ketting aanzetten met een hartje eraan, de naam van onze zoon en zijn geboorte datum. Zó lief!

En ik twijfel heel erg om hem binnenkort ten huwelijk te vragen met bijbehorende ringen. Ik ben van de oude stempel, en vind dat een man dat eigenlijk 'hoort' te doen, maar ik denk dat hij het een fantastische verassing en cadeau vindt. Hoop ik :p

19. Joycey

Joycey Niet meer actief

Yes! Dat vind ik dus ook onwijs tof! En nee, hij werkt niet bij de gemeente of het CBR; dus 'zomaar' kan hij het niet afgeven, whahahaha. Was dat maar waar, dat was vast veel goedkoper geweest.

We gaan naar Zeeland; een bungalowtje :D Thanks!

20. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Vorig jaar kerst kreeg ik ineens een collier van lapponia van mijn man.
    Hij had het zelf uitgezocht, ik kende het merk zelf niet.
    Heel lief!
    We zouden geen dure cadeaus voor elkaar kopen dus ik durfde hierna mijn cadeau voor hem nauwelijks meer te geven.
    Hij kreeg een nicer dicer :)

Deel Deze Pagina