Hallo meiden, Ondertussen ben ik 19weken en 2dagen zwanger en vroeg me af wanneer jullie partner schopjes kon voelen? Ik weet dat er dames zijn die zelf ook nog niks voelen, maar ik voel toch al duidelijk mijn ukje vanaf 11 weken. En ik ben ongeduldig aan het wachten wanneer ik die bewegingkjes kan gaan delen. Mijn dochtertje is al bijna 9, dus iets te lang geleden om dat nog te weten voor mij �� Maar ook zij staat te springen om haar broertje of zusje te voelen �� Ertegen praten en mijn buik strelen doet sowieso al iedere dag...
Bij de eerste vanaf 21 weken en bij de tweede sinds deze week dus 19+3 ofzo. Voelde t zelf bij beide ook al vroeg, rond 13 weken ondanks placenta aan de voorkant.
Bedankt voor je reactie �� Het kan dus iedere moment, nog even geduld hebben ��
Yup! Is niet te voorspellen helaas. Moet er wel bij zeggen dat mijn man het wel heeft gevoeld maar mijn zoontje nog niet. Die zal het ook pas tegen het einde merken verwacht ik
Ergens rond week 24 werd ie goed in het herkennen van de schopjes. Madame stopte vaak met schoppen zodra hij ging voelen...
Vanaf achttien a negentien weken. Hier ging het heel hard, van plopjes waar ik zelf nog over twijfelde naar niet te missen bewegingen.
Ik voelde mijn ukkie vanaf 16 weken, mijn vriend pas met 30. Elke keer als hij zijn hand op mijn buik legde stopte ze onmiddellijk met schoppen. Was best frustrerend.
hier pas met de 25 weken en dat was maar 1 schopje toen.. vlgs mij weet meneer precies wanneer de hand van papa op mijn buik ligt haha
Even denken hoor. Geloof dat hij bij 20/21 weken een flinke trap voelde. Was dan ook de enige, aangezien dame rustig wordt als ie dr aandacht geeft. Tot aan de 26 weken heeft ie dr nog enkele keren gevoeld. Maar ze kruipt tegen zn hand aan om daar lekker te liggen rusten. Dus de bewegingen ziet ie meer omdat mijn buik alle kanten op vliegt.
Ik voelde de kleine zelf rond de 16 weken, m'n vriend pas met 21 weken. Nu elke avond voordat we gaan slapen legt hij zijn hand op mijn buik en dan begint ze bijna altijd wel te bewegen en te schoppen
Hier met 20 weken zo'n beetje! Maar we hebben al wel door dat m'n vriend beter kan kijken dan voelen haha. Als hij z'n hand er op legt stopt de kleine per direct haha. Kijken wil wel goed! Heel bijzonder.
Ik voelde haar rond de 18 weken heel duidelijk, mijn ventje pas met 27 weken. Ze is nooit echt heel erg actief geweest, ze schopt 1 -2 x en dan weer een uur niet, dus elke keer ik zei, ja ze schopt, was hij te laat haha.... Als hij zijn hand op mijn buik legde, was het altijd rustig daarbinnen
Ooooh spannend!! Ik ben zoo benieuwd. Het verschilt zo enorm bij iedereen maar mijn vrouw schijnt de baby ook al enkele weken te voelen (zijn morgen 19 weken). Kan niet wachten op t moment dat t voor mij ook voel/zichtbaar is We voelden een week geleden, trouwens wel onder in haar buik, heel veel klopjes, alsof we de hartslag voelden. Dit lijkt me uiteraard sterk, maar wat kan t dan geweest zijn
Hij voelde het voor t eerst aan exact 20 weken. MAAR hij ging het 1 à 2 weken eerder kunnen voelen hebben. Alleen stopte ons eigenwijsje telkens als ml's hand richting mijn buik ging Zelf voelde ik het al rond 14w.