dag teveel gedaan

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door petra34, 11 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petra34

petra34 Niet meer actief

Ik ben vandaag 5 weken zwanger en gisteren de hele dag bezig geweest. Was zo moe en kwam vanmorgen zo moe mijn bed uit dat ik mijn werk heb moeten afbellen. Snap er niets van heb ik bij mijn zoon geen last van gehad. Dit is wel even een reality check dat ik echt rustiger aan moet doen. Wie ervaart ook deze vermoeidheid na teveel doen.

2. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Met 5 weken? Ja!
    Ik was in t begin zoooooo verschrikkelijk moe! Gewoon continu uitgeput! Moest echt opletten dat ik op tijd mn rust pakte.

Zit nu in mn tweede trimester en moet nu op een andere manier opletten dat ik niet te veel doe. Gelukkig geven mijn babybuik en mn rug wel aan wanneer ik moet stoppen.

Succes, Let idd op dat je niet te veel doet!

3. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    heel herkenbaar hoor.
    kwam bekaf en vol met pijntjes thuis van het werk terwijl ik er eerder nooit last van had.
    wat rustiger aan doen en goed naar je lichaam luisteren.

4. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.157
    23.238
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Had ik ook last van, maar heb nooit mijn werk daarom afgebeld. Vind moe zijn omdat je teveel gedaan hebt echt geen reden om niet te gaan werken. En ja, ik ben ook ERG moe geweest.

5. kusjes1986

kusjes1986 Bekend lid

24 jan 2015
    830
    0
    16
    NULL
    NULL
    Moe geweest wel. Maar dat maakte niet uit of ik nou veel of weinig gedaan had haha. Werk hiervoor nooit afgebeld. Nu 18 weken en niet zo moe meer..alleen als ik een dag heb waarbij ik alles uit spuug maar ook dan ga ik gewoon werken. Denk dan Agh daar hebben ze ook een wc en dat ik veel overgeef weet iedereen want het is niet anders dan met 4 weken 😊

6. petra34

petra34 Niet meer actief

Ik doe fysiek werk het was voor mij niet mogelijk vandaag. De laaste keer dat ik mij ziek gemeld heb was 3 jaar geleden even om aan te geven dat het voor dus daadwerkelijk wel een goede reden was. Ben zzp'er dus thuis blijven is ook geen centen.

7. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Voordat ik ziek werd vd HG was ik ook zo super oververmoeid, iedere dag mezelf uit bed slepen naar mn werk. Ik heb 2 dagen vrij genomen maar dat was meer omdat ik toen nog totaal geen idee had dat dat van de zwangerschap was. Als ik dat geweten had, had ik me gewoon ziek gemeld.

8. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.020
    1.026
    113
    Moeheid was voor mij ook nooit een reden om thuis te blijven. Maja, we kunnen niet in andermans lichaam kijken; wie weet reageer jij daar wel heel anders op als ik :) Dus gewoon doen waar jij je goed bij voelt hoor! En moeheid is echt heel normaal in het begin van de zwangerschap. Kan me nog heugen dat het bij mij rond 14 weken begon af te nemen...

9. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    ..+1

10. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Bij mijn dochter was ik ook totaal uitgeput, na m'n werk stortte ik in op de bank en werd daar dan de volgende ochtend wakker.
    Bij mijn zoon geen last van gehad, juist veel energie gehad, lekker gesport etc. Het kan per zwangerschap zo enorm verschillen.
    Neem goed je rust en let goed op jezelf.

Deel Deze Pagina