Kinderen mee naar controle en welke leeftijd?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ikkie97, 16 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soeza

soeza Niet meer actief

Mijn kinderen gingen altijd mee (behalve bij echo's)
    Bij de derde zwangerschap waren broer en zus 1 en 2 jaar oud en de VK vond het juist heel erg leuk dat ze meekwamen... Bij hun zwangerschappen was ik ook bij die VK praktijk onder controle, dus ze vonden het juist alleen maar leuk om "de eindresultaten" te zien :D

2. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.347
    17.258
    113
    jongste is elke x meegeweest nu, kon niet anders (word bijna 3), oudste is ook paar x meegeweest (4,5 nu). Ze gaan daar gewoon lekker zitten spelen met het speelgoed wat er staat

3. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    ja bij de gyn moet je inderdaad soms lang wachten... daar laat ik me niet door belemmeren, maar nu moet ik zeggen hebben ze ook een mooie speelhoek staan waar mijn zoon zich heel goed vermaakt. hij vind het tot nu toe geen probleem om daar een half uur te zijn en te spelen.

4. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    hier gaat ze ook altijd mee we hebben geen oppas alleen de 20 weken echo is het gelukt om oppas te vinden met pijn en moeite

5. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Die van mij gaan zo'n beetje altijd mee! Behalve als er dus een echo of iets is, dan laat ik de jongste thuis. Zij is net 1 en dan te onrustig. Uiteraard thuis met Oma ofzo he? Niet in haar eentje :p
    Mijn dochter van 2.5 gaat graag mee en vind het super interessant! De oudste is nu 7 en heeft het al twee keer gezien. Haar boeit het niet meer zo ;)

6. Humava

Humava Niet meer actief

Ik neem mn dochter altijd mee naar de controle. Bij de vk staat een keukentje in de controleruimte daar speelt ze altijd lekker. Naar de echo's is ze ook mee geweest behalve de 20 weken echo die duurt ff te lang en bij de echoscopiste is geen speelgoed.

7. Driessen21

Driessen21 Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.023
    285
    83
    Vrouw
    Zl van bijna 21 maanden gaat hier ook meestal mee. Wanneer er langere afspraken staan zoals intake, 20-weken echo, bespreken bevallingsplan etc vind ik het zelf rustiger om dit zonder hem te doen. Kan ik ook rustig nadenken en zaken bespreken zonder op hem te hoeven letten.

8. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Grote zussen 6 en 3 gaan vanaf 20weken ongeveer mee. Ligt er een beetje aan wanneer de afspraak is. Soms is die onder schooltijd dus dan ga ik met mn man. Alleen de afspraak waar bloed geprikt werd is de oudste niet meegeweest omdat ze dat eng vind.

De kids mogen de doppler aanzetten en de baby voelen. Ze vinden t reuze interessant

9. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Mijn zoontje is bijna twee en is bijna naar elke afspraak meegeweest, alleen de 20 weken echo niet. Hij vind het allemaal heel interessant. Speelt even met het speelgoed, maar komt al snel bij mij zitten. Als ik op de bank ga liggen vind ie het wel een beetje gek als de vk aan mijn buik voelt, hij staat er dan echt vragend bij. Maat hij is altijd heel lief en makkelijk

Deel Deze Pagina