Kinderen mee naar de wc( baby/peuter.)

Discussie in 'De lounge' gestart door knap, 13 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.225
    1.296
    113
    Centrum België
    Hier volgt de jongste me trouw als een hondje mee naar het toilet. Ze geeft me het toiletpapier aan (mooi in een bolletje gedraaid ;) ) en wil achteraf ook doorspoelen... :)

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.853
    19.221
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Onze zoon loopt ook gewoon achter me aan hoor. Het stoort mij niet en hem blijkbaar ook niet. Alleen als ik ongesteld ben, stuur ik hem wel weg. Dat lijkt me dan weer niet zo prettig voor hem.
    Mijn man 'mag' me trouwens niet zien plassen, daar ben ik dan wel weer preuts in, haha. Maar verder heb ik niet zoveel moeite met naakt in huis. Ik douche ook met mijn zoon. Of liever: tegenwoordig zit hij meestal in bad terwijl ik douche. En hij komt 's ochtends ook altijd bij ons in bed liggen 's ochtends. Nu draag ik meestal wel een hemdje, maar 's zomers meestal alleen een onderbroek. Man idem.

3. Peetj

Peetj Bekend lid

28 mei 2013
    753
    0
    0
    Normaal niet, maar soms laat ik de gangdeur open en dan komt ie achter me aan gelopen (alleen als er verder niemand thuis is hoor).. Dan zit ie te gniffelen en maakt ie 'pssssssssss' geluiden

4. SDonya

SDonya Niet meer actief

hier loopt ze ook altijd mee. Ze mag niet op schoot, ze geeft wel altijd wc papier aan :D

5. Chaii

Chaii Niet meer actief

Toen ze echt ukjes waren nam ik ze wel eens mee op 1 arm omdat ik niet wou dat ze gingen huilen.
    Nu komen ze zelf vaak mee, ik vind het best. Alleen maak ik daarom wel het tiolet extra vaak schoon, anders vind ik het vies.
    Ik heb wel het idee dat het mijn dochter van 2 extra heeft aangespoort zindelijk te worden. Ze is overdag zindelijk en snachts ook de meeste dagen. Daar is het dus ook goed voor, aangezien ze zelfs de kakkah en het plassen ook wil imiteren van mama.

6. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Ik sta echt versteld... Ik laat lief net in noodtempo een slot op het toilet schroeven maar ik begrijp dat ik het straks heel gewoon vind om hem mee te nemen?

7. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.057
    885
    113
    Mijn dochter komt regelmatig even kijken hihi!
    Ze vindt het erg interessant en wil zelf dan ook op de wc zitten.
    Er komt nog niets, maar ik denk dat dit wel het beginsel van het zindelijk worden is.

8. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Mijn kinderen hobbelen meestal gezellig mee als ik naar de wc ga ja ;) Vaak willen ze er dan zelf ook even op zitten.
    En als baby gingen ze ook wel eens mee, als ze EINDELIJK sliepen in de draagdoek, mooi niet dat ik dan weer ging "uitpakken" hoor.

9. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.853
    19.221
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik weet niet wat jij gewoon gaat vinden. Ik in ieder geval wel. Voorlopig nog, dat zal vast een keer veranderen.
    Weet je wat het is: als je met je kindje de stad in gaat zul je ook wel eens naar de wc moeten. En ik denk niet dat je een dreumes of peuter in zijn eentje buiten laat staan dan. Dus er zullen sowieso wel eens situaties zijn dat je niet veel keuze hebt. Althans, ik zou niet weten hoe ik dat anders zou moeten oplossen.

10. Thymra x Xi

Thymra x Xi Niet meer actief

Hier niet op schoot, maar komt wel even kijken, of doet het licht knopje uit ;)

11. Buikje0

Buikje0 Fanatiek lid

24 nov 2011
    1.095
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik laat de deur gewoon open dus hij volgt me regelmatig. Zo leert hij waar de wc is en waarvoor de wc is, vind er niks vreemds aan.

12. Vagans

Vagans Niet meer actief

Deur op een kier voor als er iets is maar zr hoeft me niet te gaan staan aangapen... in een openbare gelegenheid en ik ben alleen dan gaat ze natuurlijk wel mee.

13. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Ik laat de deur open en dan komt ze wel eens kijken. De ene keer blijft ze tot het doortrekken, de andere keer kijkt ze alleen even om de hoek en soms komt ze helemaal niet.
    Ik heb er geen probleem mee.

Bij mijn man gaat het precies het zelfde.

14. EnKay

EnKay Actief lid

3 okt 2013
    419
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er 1 van anderhalf en 1 van 4 en die rennen allebei achter me aan als ik moet :cool:

Hoe vaak ik ook zeg dat mama zo terug is, met de deur open ga zitten, snel wegren en de tussendeur dichtdoe, als ze niet mee mogen dan breekt de hel los, of papa moet toevallig thuis zijn, dan laten ze me iets meer met rust. ;)

Privacy, wat was dat ook alweer? :D

15. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.066
    2.872
    113
    Nou het was niet omdat ik t zo gezellig vond maar anders stond er een heel intens verdrietig meisje op de deur te bonken.. Vanaf bepaalde leeftijd krijg je die verlatingsangst en dan is t veel makkelijker om haar ff binnen te laten/mee te nemen..

Ik verwissel geen tampons oid als ze het ziet trouwens dat gaat me te ver ;) En nu wil ik soms gewoon ff rustig in mn uppie poepen :D dus leert ze dat ze niet altijd mee gaat. Ze is dan soms wel boos maar niet meer omdat ze bang is omdat ik uit beeld verdwijn.

16. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik wacht op de dag dat ik weer in mijn eentje kan poepen :D

17. EnKay

EnKay Actief lid

3 okt 2013
    419
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whahahaha! Lijkt me heerlijk! :D Straks gaan we het nog missen :p

18. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    @Tupp: ik had er simpelweg nog niet bij stil gestaan. In openbare gelegenheden snap ik het wel en ik wil er geen spastisch iets van maken hoor. We vinden onze weg wel.

19. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Dit dus:

Ik vlucht soms gewoon naar de badkamer. :)

20. mimi83

mimi83 Niet meer actief

hier tegenwoordig mag ik weer vaak alleen naar de wc, omdat mijn man die thuis is dan dus roept. Neeeeeeheee mama kan het zelf kom een terug naar de kamer.

als ik alleen ben staat er 7 van de 10 x een kindje voor mijn neus en anders gaat onze pup mee. ik laat de deuren Express allemaal open. Ik wil horen wat er gebeurd, ook met pup dus.

Deel Deze Pagina