Wie weet. Zo als jij het schrijft werkt op mijn lach spieren hihi. Ja meis met een kind ben je bijna alles kwijt( grapje) maar ergens ook de waarheid. Wat Tupp zegt. Als je met je kindje onderweg bent tja dan neem je ze ook mee naar de wc. Wel eens met buggy en al in z.n klein hokje gezeten. Haha durfde de kinderen toch echt niet op de gang te laten wachten.
@Knap: ach misschien maar beter ook. Ik ben door mijn ex vreselijk spastisch geworden. Moet alleen zijn met muziek aan etc. preutser dan preuts. Dat wil ik hem zeker niet meegeven. Maar het slot komt er
Hier gaat dreumes ook achter me aan naar het toilet. Hij krijgt dan een leeg rolletje van het toiletpapier haha
absoluut niet op mijn schoot dat gaat mij te ver maar ze lopen wel eens naar binnen heb altijd de deur op n kiertje
Hahaha! Nou ik word er echt knettergek van af en toe. Onze oudste komt niet meer...maar de jongste loopt gewoon standaard mee. En dan licht aan, licht uit, licht aan, licht uit. Doe jij mama? Kijken? Leave me alone!!!
Haha, en dan als je ongesteld bent en ze je maandverband zien Of mee willen helpen je billen te poetsen.
Jaja. Dochter is al een tijdje zindelijk maar een tijdje geleden deed ze ook een maandverbandje in haar onderbroek Oeps net zo als jij mama tja.Nu probeer ik haar zeker meer de wc uit te gooien heeft ze echt haar leeftijd wel voor haha maar ja het maandverband( schoon blijft wel achter en dan kan je deze dingen tegen komen) Of ja mama waarom jij bloed geef maar eens uit leg aan een 3.5 jarige. Vandaag zat ze op zapplin de in tocht van sinterklaas te kijken. En daar bij was een doven tolk mama waarom doet die piet zo? Ja schat er zijn ook mensen die niet kunnen horen. Waarom komt dat dan mama. Ja soms gaat er wat mis in de buik van de mama. Waarom mama. Rijden langs een sloot mama waarom zijn er zo veel bootjes langs de kant.? Tja je kunt niet lopen op water toch nee zegt ze water is zacht. Oei mijn kleine weet graag meisje op het moment.
Ja hoor ze komen gewoon binnen als ik op de wc ben. Soms doe ik de deur op slot, maar dan staat de jongste meestal achter de deur 'mama?' Met de komst van je kinderen is je privacy verdwenen :-D
Ehm ja, heb er nooit een geheim van gemaakt wat ik op de pot uitvoer. Met als gevolg dat ze me snel wilden nadoen en vlot zindelijk waren. Potje hebben we gelukkig kunnen overslaan, ze vonden doorspoelen veel te leuk!
ik zit hier altijd op de wc met publiek. deur staat altijd op een kier, vooral mijn dochter flipt m als ze niet naar binnen mag. staat ze als een debiel op de deur te beuken met een flinke driftbui. als ze erbij mag zijn dan wil ze ook wat te doen hebben en krijgt ze altijd 1 wcpapiertje en gaat ze haar neus snuiten of de tegeltjes schoonmaken ermee.
Een slot is wel zo prettig voor bezoek ook maar denk er welaan, dat je óf een hoog slot neemt, of eentje die jezelf sowieso van buitenaf ook open kan maken, want er komt een moment, dat je kindje doet wat jij doet: Alleen in de wc en de deur op slot... En als hij dan niet meer open kan, heb je dat weer . Hier gingen ze ook altijd mee, al was het maar omdat ze gewoon verder gingen met kletsen... Op het kdv is het ook zo gezellig plassen voor de kinderen: 3 wc's op een rij . M'n oudste van 5 vind het nog steeds leuk om daar te plassen als we haar zus komen halen hihi - totaal geen gene nog .
Beer vind t helemaal fantastisch om met mij mee te gaan,haha. Hij moet wel voor me blijven staan of zitten. Als ik klaar ben zwaait ie erna,trek ik door, en roept ie Daaaa!!!!! en rent dan heel hard weg om in de keuken met open geslagen handjes en grote ogen kaaaaarrrrr(klaar) te roepen. Pas geleden zag ie ineens maandverband in mn onderbroek. Kijkt me met een vies gezichtje aan, wijst er na, en zegt heel serieus bah bah!! Tja.......
haha dat maandverband-actie ken ik wel. mijn zoontje wilde een pleister geven want mama had au dacht ie
Haha, bij mij gaan mee op het hele kleine toilet. Let op.. Sam, Bram en brenco. Dat zijn de honden. Dan komt de oudste regelmatig wat vragen en de jongste (5 mnd) die is nog te klein om mee te gaan. Die leg ik in de box. In ons vakantiehuisje, heb ik geen box, dan leg ik haar op een aankleedkussen op de grond in de badkamer. Geen hondjes dan in de badkamer
hier gingen ze ook wel mee... of kwamen even buurten..... maar op schoot dat niet dat gaat me te ver......maar inmiddels heb ik mijn privacy weer terug!
Dit dus. Ik sta er echt van te kijken dat zovelen hun kinderen gewoon maar meenemen naar de wc. Vreselijk.. Haha
Heb meestal de deur op een kier ben nogal claustrofobisch namelijk, dit ziet mijn dochter vaak als uitnodiging om bij de deur te staan en grote verhalen te vertellen.