Kinderen mee naar de wc( baby/peuter.)

Discussie in 'De lounge' gestart door knap, 13 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ze gaan niet bewust mee. Maar ik laat de deur open als ik alleen met ze thuis ben en dan willen ze weleens komen kijken. De oudste vooral. Die vindt het dan hilarisch om héél hard te roepen: poeh wat stinkt het hier zeg! En dan lachend weg te lopen. Ik neem ze zeker niet mee op schoot. Dat vind ik vreemd.

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Mijn dochter komt elke dag vragen of mama weer een "pilletje voor d'r billetjes" wil :).
    En mijn zoon is vooral heel blij dat hij geen meisje is, hij vindt het echt heel erg zielig voor me.

3. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Hier gaat ze ook mee de wc in, nu is mijn badkamer vrij groot (waar ook de enigste wc is) en ik vind het niet erg.

4. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb de deur meestal op een kier, niet te ver open anders zie je het vanaf de straat :D! En de jongste van net 2 die komt dan meestal wel binnenwandelen ja ;)
    Wil het van mn oudste niet meer hebben hoor, die is 5, maar die kleintjes, ach ...

5. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ja... hier ook publiek tijdens het plassen :D
    Tegenwoordig moet het potje aan mn voeten en plast zij ook gelijk...

6. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hier gaan ze vaak beide mee, dochter wel wat minder tegenwoordig. Ze komen me vaak achterna, laat altijd de deur open als ik alleen ben, kan dan beter horen wat ze uitspoken. Op schoot eigenlijk nooit, hooguit als de jongste z'n koppie stoot aan de wasbak en brult.

Ben altijd blij als ik een keer alleen naar de wc kan, da's alleen 's avonds of als m'n man thuis is (of als er iemand anders is die ze ff bezig kan houden).

7. Fransa

Fransa Niet meer actief

Als ik alleen thuis ben met de kinderen doe ik de deur dicht maar niet op slot. Soms komen ze achter me aan, vaak ook niet.
    Toen ze nog kleiner waren liet ik de deur open en zaten ze buiten de deur op me te wachten...

8. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Hier gaat ze ook met me mee als ik moet plassen, heb er geen problemen mee. Heel soms gaat ze op schoot, omdat ze dan zoooo zielig aan het huilen is. Maar meestal vermaakt ze zich wel met een stukje wc papier haha.

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Maar rare vraag misschien, lopen jullie kinderen dan serieus de hele dag achter jullie aan ofzo?

10. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Dat vraag ik me ook serieus af.. Ik lees zoveel reacties dat ze meegenomen worden omdat ze anders gaan huilen. Worden ze anders ook voor elk wissewasje opepakt dan als ze gaan huilen?

11. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Ja hier wel idd. Ze lopen achter me aan. En ja ik troost als het nodig is. Zeuren wordt genegeerd.

12. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Hier lopen ze me meestal ook achterna. Ik vind geen probleem eigenlijk.

13. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

21 jul 2013
    1.164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier is het nog niet zo ver, maar als het zo ver is gaan ze niet op schoot of what ever.
    Ik kan al niet goed plassen als ik ergens ben waar meerdere wc's naast elkaar staan en je iedereen hoort plassen (en zij jou dus ook)
    Toen ik ging trouwen kon ik niet alleen naar de wc met mijn jurk en moest mijn man me helpen. Ik heb die dag 3 keer geplast.. s morgens voordat mijn jurk aan ging, s middags een keer terwijl mijn man erbij stond maar toen ging het niet, s avonds toen de jurk weer uit ging. het gaat gewoon niet als iemand erbij is..

14. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Je oudste ook dan?

Hier hebben ze echt niet door dat ik naar de wc ga bijv.

15. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Ik heb Meneer eigenlijk altijd meegenomen, als baby om hem in de gaten te houden, en nu nog om hem te tonen waarvoor de WC dient (hij is nog niet zindelijk helaas). Wegens lang bv gegeven had ik eigenlijk lang geen cyclus en nu weer zwanger; wat ik de periode ertussen "die tijd van de maand" deed, geen idee meer, allicht wel even zonder hem gaan verschonen.

16. Loesje86

Ik ga er ook maar vanuit dan dat jullie allemaal een mega wc hebben? :D
    Wij wonen gewoon in een rijtjes huis, maar onze wc is hier echt 'het kleinste kamertje' en daar kan je dus ook echt alleen je kont maar keren :p

17. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Helemaal niet, dat is niet nodig hoor. Meneer past prima (zittend) onder de wasbak voor je handen. ;)

18. Loesje86

Ook die hebben wij niet eens :p

19. Linda86

Linda86 VIP lid

Min of meer wel ja. Ze vinden het ook allebei erg leuk om mij te helpen (met koken en schoonmaken enzo), dus ze zijn altijd nieuwsgierig naar wat ik ga doen.

20. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Nee gatsie, moet er niet aan denken. Dan maar even ophouden of dat S ff alleen is.

Heb het toen ze heel klein was wel eens gedaan omdat ze dan net in de draagdoek lag, maar dat deed ik nie met plezier..

Deel Deze Pagina