Kinderen mee naar de wc( baby/peuter.)

Discussie in 'De lounge' gestart door knap, 13 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.354
    0
    0
    Mn dochter is nu een jaar en loopt nog niet. Zodra ik de deur van de woonkamer opendoe tijgert ze vaak heel snel naar de trap, dus als ik een beetje met het lichtknopje speel in de wc kan ik net een heel snel plasje plegen :') Als ik rustig wil zitten gooi ik haar gewoon in de box, want het is gewoon niet veilig anders met de trap. Of de kinderwagen (opgevouwen) waar ze zich aan optrekt en die dan over haar heen klettert (1x gebeurd :$ ). Dus ja. Vind het geen probleem dat ze kijkt hoor, ben niet zo spastisch over naakt zijn. Maar ze is eerder geïnteresseerd in andere dingen. Ohja, en als ik doortrek natuurlijk optrekken aan de wc bril en dan bijna met dr handen in het water.. whaha. :D

2. Aylen

Aylen Niet meer actief

Ja hoor, ik neem hem vaak genoeg mee naar de WC en dan zet ik hem voor mijn voeten. Ik kan hem dan in de gaten houden als hij in een recalcitrante bui is en ik hoop dat hij alvast bekend raakt met het concept "plassen op de WC".

3. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Hij komt sowieso altijd kijken. In de trein ofzo, dan moet ik wel. Ik kan hem niet onbewaakt achterlaten.

Deel Deze Pagina