Kinderen mee naar nekplooimeting?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door merah, 1 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.467
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik zit met een probleem.
    Morgen moet ik voor een combinatietest. Ik kan echter geen oppas vinden voor mijn kinderen.
    Heeft er iemand wel eens een kind of kinderen meegenomen naar de nekplooimeting?
    Ik weet niet eens of het mag. Kan er op de site niets over vinden...
    Snap dat het niet ideaal is... Al hoewel... Mijn kids zijn allen het resultaat van ivf. Bij deze zwangerschap gingen ze ook altijd mee bij follikelmetingen ed. Alleen bij de terugplaatsing niet 😊
    Ik zet ze in de buggy en ze vermaken zich wel.

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Volgens mij staat in de brief dat dit niet mag,maar weet het niet zeker;)
    Bij de 20wk mag het sowieso niet.

3. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier is het nooit een probleem geweest. Nekplooimeting niet laten doen overigens dit was bij termijnecho's en 20 weken echo's ed.

4. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.467
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    De brief! Even zoeken...

5. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.467
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ok. Duidelijk.
    Kinderen zijn niet toegestaan...
    Staat trouwens in dat de echo 45 minuten gaat duren.
    Heb de vorige keren echt niet zo lang gelegen hoor!
    Zou het een foutje zijn?

6. lina lina

lina lina Actief lid

3 nov 2012
    164
    0
    0
    Ze hebben het liever niet. Ik zou het ook niet willen. Ik vond het fijn om zonder afleiding mee te kijken. Je weet niet van tevoren of de uitslag goed is, toch iets om rekening mee te houden.
    Anders morgenochtend bellen en je verhaal doen. Dan kunnen zij aangeven wat wenselijk is en eventueel een andere afspraak maken wanneer je wel oppas hebt.

7. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.467
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Andere afspraak is niet mogelijk. Dit was het enige gaatje dat er nog was deze paar dagen. Daarna ben ik te ver zwanger voor een combinatietest...
    Kansberekening krijg ik toch niet gelijk. Bloed moet ook nog geprikt...

8. trotsemama12

trotsemama12 Bekend lid

17 feb 2014
    848
    1
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Tja als je geen oppas kan vinden voor je kinderen, je kunt ze toch moeilijk op straat laten staan? Ik kreeg woensdag ook op mijn donder dat ik mijn zoontje mee had genomen bij de 20 weken echo (mijn vriend was gewoon mee dus hoefde me niet met hem bezig te houden). Ja uhm sorry mevrouw niet iedereen heeft een standaard oppas, iedereen moest gewoon werken.

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Dat kan wel zijn trostemama maar vaak staat zo een afspraak al weken gepland dus kan men optijd een oppas regelen voor de kinderen.
    Maar goed..niet alle ziekenhuizen maken er een probleem van lijkt me.;)
    Mss moet je even bellen morgen om je verhaal uit te leggen en wie weet is het geen probleem.

10. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Bij ons mag het ook niet. Maar ja als je geen oppas kan vinden kun je je kinderen ook niet thuis laten. Ze hebben het liever niet omdat het een medische echo is.

11. Anjou

Anjou Niet meer actief

45 minuten kán maar hoeft niet. Hier een dik uur de vorige keer. Kindje lag niet goed om de nekplooi te kunnen meten en omdat het inderdaad op een bepaalde zwangerschapsduur moet doen ze er alles aan om het te laten lukken. Dus moest eindje lopen enz.

12. New miracle

New miracle Actief lid

1 jan 2014
    358
    0
    0
    Mijn zoon van 8 jaar oud mocht gewoon bij de GUO. Medische 20 weken echo meekijken en vragen stellen. Dus is overal wel anders hoor.
    Ligt ook wel aan de leeftijd van het kind.

13. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Hebben ze geen opvang mogelijkheid in het ziekenhuis? In het lumc kun je ze kostenloos naar een creche brengen ;)

14. snoeppapiertje

snoeppapiertje Bekend lid

24 feb 2014
    582
    0
    0
    Wat niet gaat dat gaat niet, maar ik zou het persoonlijk niet doen.
    Wij kregen met de vorige zwangerschap met de nekplooimeting slecht nieuws, en onze reactie daarop zou ik mijn kids niet aan willen doen!

15. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.467
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Heb een collega geregeld die m'n kinderen even bezig kan houden in de wachtkamer (ik werk in het UMC, nekplooi is in het wkz). Dus als het goed is komt het goed.

16. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Opgelost, succes vandaag!

17. Onze zoon was er wel gewoon bij. Echo duurde ook echt geen 45 minuten, hooguit 10 (jammer, want ik had me ook wel een beetje ingesteld op een half uurtje :) ). Over de GUO hebben ze overigens ook niets gezegd. Het is dat hij dan op school zit, anders was hij ook gewoon meegegaan.

18. snoeppapiertje

snoeppapiertje Bekend lid

24 feb 2014
    582
    0
    0
    Ligt er maar net aan met wat voor rede je daar bent hoe lang het duurt.
    De eerste zwangerschap duurde het bij ons 45 minuten en konden we door naar een ander zh.
    De 2e keer ruim 30 minuten en was alles goed.
    Ligging, ervaringen vand e vorige zwangerschappen, alles telt mee!

Maar iig fijn dat het opgelost is!

19. tiepmiep

tiepmiep Bekend lid

10 mei 2011
    956
    11
    18
    R,dam
    Ik lees dit nu en ik heb morgen de combinatietest.
    En wilde mijn jongste dochter 20 maanden ook mee nemen.papa is werken en heb ook geen brief of het wel of niet mag.misschien iemand die het weet wat het beleid is betreft Erasmus Ziekenhuis ?

Deel Deze Pagina