AU! Ik ben gisteravond uitgegleden. Bovenaan de trap. Eerst kwam ik met een smek neer en heb daarbij heel erg hard mijn kleine teen gestoten ofzo. Daarna glee ik op mijn rug en billen de halve trap af en toen lag ik stil. Ik ben me doodgeschrokken, maar was zo ontzettend blij dat ik net die kleine niet in mijn armen had! En dat ik er vrijwel niets aan over heb gehouden. Op mijn teen na. Die doet nu wel ontiegelijk pijn. Ik zie er niets vreemd aan, ik kan erop lopen en ik kan hem bewegen, maar hij doet zooooooooo'n zeer! Misschien dat ik maar even naar de dokter ga, al weet ik niet wat die eraan kan doen....
Hee Renate, ik zou maar even naar de dokter gaan ja. misschien gekneusd of zo? ik heb het ook een keer gehad en toen was er een spiertje gescheurd....is niet fijn. sterkte meisje Aoife
Dat is zeker schrikken. Ik heb het een half jaar geleden gehad en mijn stuitje heeft een behoorlijk optater gekregen. Sterkte !
ook ik ben van de trappen gegaan gisteren nacht, ben wel dalijk op mijn kont terecht gekomen dus die is bond en blauw mijn rug doen vreselijk pijn dus ga straks toch maar eens naar de dokter. ik was ook blij dat ik ons ventje niet vast had. veel beterschap renaten hoop dat er niks aan dat teentje scheelt.
Jeetje, dat is inderdaad schrikken! Maar ik zou dus wel even langs de huisdokter gaan als ik jou was.
meisjes toch wat doen jullie nou toch allemaal? wens jullie veel sterkte met jullie beurse billekes en zere ledenmaten kijken jullie de volgende keer wel een beetje beter uit!
Nou, ik ben geweest en mijn lieve kleine teentje is.........gebroken! Ik heb nog nooit wat gebroken in mijn leven. Dit is de eerste keer. Ik dacht dat dat meer pijn deed.
ik heb ook mijn kleine teentje eens gebroken... was toen ook pijnlijk. Grappig, want dat is ook het enige dat ik ooit gebroken heb! Veel beterschap met je teentje.
oei gebroken dat is minder he meid, veel beterschap. mijn rug was gewoon lichtjes gekneusd gelukkig maar. mijn kont heeft de grootste slagen opgevangen haha , kan er nu wel mee lachen maar als ik ga zitten auw