Wij beginnen over tijdje met een traject bij J.uz.t ( bekend onder jeugdzorg ) wij gaan MKD/IAG proberen.Maar ik zat eens te googlen en toen zag ik ineens heeeele slechte ervaringen met hun. dat gaf me wel even schrik. is er iemand die nog wel een positieve ervaring met hun heeft?
Kennis van mij zit daar al járen en nog geen steek opgeschoten. Verhalen die ik hoor zijn helaas ook niet positief. Wij kregen de keuze tussen kompaan en juzt, mede door de afstand voor kompaan gekozen en prima resultaten, dus mocht je die mogelijkheid hebben en zij aanbieden wat je zoekt, is dat misschien een beter alternatief. Succes!
oei klinkt niet erg hoopgevend, kompaan ken ik niet. Wij hebben verwijzing naar J.ust gekregen. we konden niet echt kiezen. Ik hoop dat het voor ons wel werkt maar ik vrees het ergste. betreft vergoedingen met verzekering kom ik er ook nog niet helemaal uit met j.uzt. moet daar nog eens goed achteraan. er was mij namelijk verteld dat het via de gemeente vergoed werd en jeugdzorg maar ik kan het nergens terug vinden
Kompaan zit in Goirle (vlak bij Tilburg). Bij ons ging het via de rechtbank (omgang), en heb nooit een rekening oid gezien. Ook nooit bij stil gestaan eigenlijk, juist wel andersom, dat therapie/testen bij een kinderpsycholoog door hun vergoed werden, terwijl bij mijn eigen verzekering niet. Zal wel eens vragen aan die kennis, maar ik weet niet of er verschil zit tussen een gerechtelijk bevel of eigen initiatief.
Heb het even nagevraagd, bij hun viel het ook onder de toevoeging van de rechtbank. Zou anders gewoon even bellen, succes!
aha oke het is inderdaad een hele andere situatie als bij ons. bij ons komt er geen rechtbank of iets bij kijken, tussen mij en mijn man gaat het gelukkig allemaal goed we hebben hulp nodig voor ons oudste zoontje. ( hebben al meerdere instanties gehad maar ook niet verder mee gekomen, en voor zijn slaapproblemen hebben we bij kempehaeghe gelopen en die staat heel goed bekend maar vonden wij zelf juist niet prettig ) we wachten het af