Even een luchtig topic. Mijn jongste zoon wilt heel graag een tuinbroek. Hij is 5, wordt 1 juli 6. Is hij niet wat te oud voor een tuinbroek? Haha zit echt een beetje te twijfelen, zag hier wel een leuke op zich. Tuinbroek blue stone - bpc bonprix collection - bonprix.nl Hij heeft er op zich het koppie voor hoor, beetje stout. Maar wat vinden jullie?
Ja hoor heel leuk, leuke gympen er onder! Vindt hem zelf ook leuk alleen is mijn mannetje bijna 3 kan prima hoor!
Ik las dat tuinbroeken weer helemaal 'in' zijn deze zomer. Dus als volwassenen er mee gaan lopen moet t voor een 6 jarige helemaal kunnen toch Leuk broekje trouwens!
Haha oke, ik vind het ook heel leuk hoor, maar dan twijfel ik toch een beetje, mede omdat zijn vader er niet zo van houdt haha.
Ik heb zelf een winkel met baby - en kinderkleding, Babyface had dit seizoen ook de tuinbroek .. 't is inderdaad weer in haha
DOEN! Super stoer! Ik zou mijn zoon zeker nog een tuinbroek aantrekken als hij 5 is. Zeker als hij dat zelf graag wil. Mooi stoer shirt eronder en leuke zwarte allstars (zomer) of half hoge laarzen (winter) en je hebt een top outfit!
Alles kan, alleen persoonlijk vind ik het niks voor een 5-jarige en mijn zoon (bijna 5) ook niet. Ik zag ze ook al bij de H&M t/m maat 128! Ik vind het leuk voor een baby en dreumes. Ik heb een spijkerbroek met bretels gekocht.
Kan heel leuk staan. In de winter le uke blouse eronder met timberlands. In de zomer shirtje met Allstars!
Oh ja helemaal geweldig net zoals iemand al zegt met stoere gympen eronder. Ik denk dat ik er zelfs een voor mijn meisje haal deze zomer, zo'n zachte zomervariant met leuke kleuren!
Ik zou het niet aantrekken bij mijn 5 jarige. Maat ik heb echt een afschuw tegen die dingen. Vanwege vroeger.
Ik zou het niet doen, ik kies dan liever voor een stoere spijkerbroek met bretels. Ik vind het een beetje alto staan....
Echt? Ik heb die dingen ook aan gehad vroeger en vond ze juist heerlijk makkelijk. Zodra je die frutsels los hebt, valt je broek gewoon vanzelf moeiteloos naar beneden Gravity for the win! Oké, aandoen was soms een klein beetje lastig, maar dan kun je rode nagellak links doen en gele nagellak rechts of iets dergelijks om dat je kindje aan te leren. Of hij gaat gewoon kruislinks als het moet