"kinderen" misbruiken kinderen

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Butterfly03, 10 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    OMG! Als je dat leest lijkt het wel of het kindjes van een jaar of 14 zijn! Niet te geloven...... Mn maag draait er van om.......

2. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Dat is ook mijn eerste gedachte!

3. Seth

Seth Niet meer actief

heb alleen het begin gelezen..... maar ben ergens gestopt.....:(
    Dit zijn geen kinderen meer.....

4. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Gatverdamme wat een kutkoters en ouders.
    Walgelijk.
    Als zoiets gebeurt met mijn zoontje sta ik niet meer voor mezelf in.
    En die ouders....wat een gespuis.

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Het is nooit goed te praten maar het moet toch ergens weg komen!:x Vreselijk zeg.. * huilt* :(

6. Joytjuhh

Joytjuhh Actief lid

18 nov 2009
    421
    2
    18
    Verzekeringsadviseuse
    Omgeving Bollenstreek
    Waar gaat het naar toe met deze wereld?? :(:(

Wat vreselijk zeg!

7. 4days

4days Niet meer actief

Jawel, dit zijn erg beschadigde kinderen.
    In mijn ogen zijn de daders zelf ook slachtoffer. Het is natuurlijk afschuwelijk wat ze hebben gedaan, maar zoiets komt niet uit de lucht vallen. Die kinderen zijn waarschijnlijk zelf misbruikt, mishandeld, verwaarloosd, of iets anders in die richting. En als je dan leest hoe die ouders reageren weet je meteen waar de schuld ligt...

Wat niet wegneemt dat METEEN in moet worden gegrepen...

8. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Heb net die link van Josien gelezen, echt vreselijk!
    Er zijn dus meer kinderen bij betrokken.
    En dat die moeder van de daders ook nog de moeder van een slachtoffer probeert neer te steken....
    Daaruit blijkt dus echt wel dat er in het gezin van de daders iets niet klopt.

9. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Echt afschuwelijk, en dan ook nog eens zo'n moeder die zich provocerend gaat gedragen. Schandelijk da er niks aan deze situatie gedaan wordt.

10. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik ben er nog steeds van ondersteboven. Ik vrees inderdaad (al blijven het natuurlijk maar vermoedens) dat de kindjes zelf toch ook iets vreselijks moet zijn overkomen. Hoe komen ze anders op dat soort ideeën?

Ik vind het ook vreselijk dat de slachtoffertjes de dadertjes nog steeds tegen kunnen komen in de speeltuin en dat inderdaad de moeder zich zo gedraagd. Ik las dat een aantal ouders ook aangifte hadden gedaan omdat ze wisten dat dat toch geen zin had (er kon immers geen sprake van vervolging zijn), maar dat ze zelf wel een oplossing zouden zoeken.

De politie is hier in de buurt dan ook extra waakzaam en je merkt gewoon dat mensen op straat het ook nergens anders over hebben. Het gebeurd toch wel praktisch in je achtertuin. En ook al weet je dat dat soort dingen in de wereld gebeuren... het blijft toch wel heel eng als het zo dichtbij komt...

Groetjes,
    Josien

11. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Dit is echt wel heel schokkend, wat vreselijk...

Ik had, misschien naïef, ook niet gedacht dat een 8/9 jarige tot zoiets in staat was.(fysiek en psychisch)..

12. Seth

Seth Niet meer actief

Dito...

13. Seth

Seth Niet meer actief

bedoelde de reactie
    "dit zijn geen kinderen meer" niet letterlijk.....
    Het "kind zijn" zijn ze ergens verloren.....

heb niet de hele link kunnen lezen.....(sorry) en wat ik gelezen heb, blijft nu door mn hoofd spoken....

Bedacht me dat je NAAST... de leraren, sportleraren, directeurs, buren etc. etc...(en wat je tegenwoordig allemaal al niet hoort)
    NU ook al leeftijdsgenootjes in de gaten moet houden....;)

Vraag me soms af, hoe ik mn kindjes veilig groot kan brengen????
    :(

14. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    tjee, het zijn nog kinderen en dan dit al op hun geweten, wat moet daar later wel niet van terecht komen:( Echt triest, ben benieuwd wat de ouders hiermee doen, ik zou me zoon echt drillen om dit echt NOOIT meer te doen, maar ja zoals somige zeggen kan het wel zo zijn dat ze zelf ook misbruikt zijn...verschrikkelijk hoor.:(

15. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Ik zie nu pas dit topic, en ooo wat komt er weer veel naar boven.
    Ik ga nergens op in, het is te pijnlijk.
    2 van mijn kinderen zijn helaas ook slachtoffer geworden in het verleden (toen 8 en 6)
    Toen ik hoorde dat er nog een gezin slachtoffer was -ook 2 kindjes- brak ik nog meer.
    Maar toen ik hoorde dat de dader ten tijde van het delict net 2dagen 12 was sprong ik een gat in de lucht.
    Hij kon namelijk "berecht" worden. Heeft een tijdje in een jeugdinrichting gezeten en ik ben verhuisd naar de andere kant van Ned voor mijn kids.

Je gaat kapot als moeder want je hebt je kind(eren) niet goed kunnen beschermen, tenminste dat gevoel heb ik dan.

16. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

22 jul 2009
    436
    0
    0
    Dit is echter helemaal waar heb dit namelijk met mijn dochter mee gemaakt jongentje was 5a6 jaar en zei net 5.

Gebeurde het een en ander en volgens de ouders van het jongetje was het heel onschuldig doktertje spelen nou geloof me dat was het absoluut niet maar ook de mensen er om heen kunnen vreselijk reageren.

Vind het erg om te horen en te lezen dat jonge kinderen dit doen gaat me echt aan het hart. En dan komt altijd de vraag bij me op waarom waarom.

En dan de slachtoffertjes die zijn getekend voor het leven want als ik naar mijn dochter kijk die is nu net 7 en nog heeft ze het er over en merk ik dingen aan haar vreselijk gewoon.

En zoals hierboven je gaat echt kapot als moeder en staat zo machteloos en niemand deedt iets amk jeugdzorg etc allemaal deden ze niks terwijl later bleek dat het niet de eerste x was

17. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Ook mijn kinderen hebben het er met vlagen over. En ook ik heb gedacht dat de dader misschien zelf misbruikt zou zijn.
    Maar dat heb ik maar gauw los gelaten toen ik zijn vader in de rechtszaal zag...
    Ik maak me geen zorgen meer om de dader, in geen enkel geval!
    De dader maakt zoveel kapot! Hoe jong ook.
    Die kltzk heeft ervoor gezorgd dat mijn hele gezin voor het leven is getekend.
    En dan maak ik vorig jaar mee dat een kind van 14 mijn vriendin haar zoon van 15 heeft omgebracht. Het is toch te zot voor woorden...

18. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Wat een kromme wereld leven we in zeg....vreselijk....:(

19. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

verschrikkelijk dit ik heb er geen andere woorden voor. kan hier zo boos en verdrietig van worden. idd waar gaat het heen met de wereld

20. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Dat geloof ik ook.

Wat een ongelofelijk trieste situatie :(

Deel Deze Pagina