Britse tv-presentatrice had al 35 miskramen, maar doet nog één poging

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door babywens93, 16 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babywens93

babywens93 Niet meer actief

2. Leentje1982

Leentje1982 Fanatiek lid

14 jun 2014
    1.104
    83
    48
    Wat een heftig verhaal zeg!

3. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik hier van moet vinden.

Lijkt me vooral een flinke aanslag op je gezin en kinderen om hier zo mee door te gaan.

35x in 7 jr. Waarvan 2 zwangerschappen. Dan heb je dus eigenlijk niks anders gedaan dan constant weer zwanger worden. Heftig.

puzzelstukje en Marchella vinden dit leuk.
  4. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.867
    113
    Vrouw
    Heftig!

5. Flamingo1990

Flamingo1990 Niet meer actief

Heel intens zeg. 35 keer:eek: ik kan deze ene keer amper verdragen.

6. Treez

Treez Niet meer actief

Voor de geboorte van mijn oudste had ik zeven miskramen, een bbz en nog twee hele vroege miskramen (voor de zes weken). Enerzijds begrijp ik deze vrouw wel. Het krijgen van een miskraam was voor mij minder heftig, dan moeten accepteren dat er geen baby zou komen. Dat maakt dat je door blijft gaan. Op den duur is het krijgen van miskraam minder verdrietig, dan het feit dat de kans dat het gaat lukken bij elke miskraam gevoelsmatig steeds kleiner wordt. Anderzijds als ik nu terugkijk, besef ik wel hoeveel invloed het heeft gehad op mijn lichaam en psyche. Je hebt dat alleen niet door als je er middenin zit. Iedereen heeft daarin ook een eigen grens. Achteraf gezien was het ook zeker waard. Wij hebben heel veel onbegrip gekregen over onze keuze om door te gaan (heel erg pijnlijk!), maar voor ons de juiste keuze. Onze relatie is alleen maar sterker geworden met als bonus twee prachtige kinderen. Gelukkig wisten we na de zwangerschap van de oudste wat er mis ging en kon ik behandeld worden. Ik hoop van harte dat ze nog een kindje mag krijgen.

Maan14, Madelie en Whysteria vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina