Kinderen niet standaard leuk vinden

Discussie in 'De lounge' gestart door Vogelinnetje, 15 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

idd hoe ze uit hun ogen kijken. hier in het dorp is een moeder met volgens mij drie kinderen. en die moeder is al zon dorre doos en die kinderen kijken dus ook echt zo duf uit hun ogen. en dan staan ze zo acter het been van dr moeder naar je te kijken met de duim in de mond en zon vies lapje erbij, en dan ook nog es zon duf kapseltje.;) oooh dit klinkt wel echt superonaardig:):):) tis niet zo bedoeld, tis gewoon echt zo:p

2. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.741
    903
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Heb ik ook hoor;vind kinderen van andere mensen meestal maar irritant.We wonen nu bij een gezin met 6 kinderen maar de 2 jongste kan ik af en toe wel achter het behang plakken,maar ze kunnen ook schattig zijn.

3. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ja inderdaad, hoe ze uit hun ogen kijken dus. Ik moet ook eerlijk bekennen, bij het topic "show je kinderen" zitten ook behoorlijk wat foto's van "duf en/of onsympathiek kijkende kinderen" en de moeders maar denken dat ze mooie pientere kindjes hebben. Ooops, klinkt wel heel gemeen maar ik bedoel het niet zo. ;)

4. randi

randi Niet meer actief

lijkt me wel normaal dat niet alle kinderen je liggen en moet zeggen omgekeerd is hier thuis ook van tel. zo is ons tia ontzettend kieskeurig naar wie ze toegaat van volwassenen. ze zit nu al bijna 2 jaar in de opvang en tot nu toe is er maar 1 leidster die haar aandacht krijgt, ze lijkt een beetje op de mama op dat punt vrees ik want ben zelf ook wel een beetje zo, zowel met kinderen als met volwassenen :)

5. ik heb het met een vriendinnetje van mijn oudste dochter...ik krijg echt de kriebels van dat kind
    als ze vraagt om te spelen moeten we standaard naar Oma :D
    misschien heel fout, maar ik kan dr niks aan doen.

6. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    ..heel herkenbaar, vroeger moest ik helemaal niks van kinderen hebben, wist nooit echt wat ik tegen ze moest zeggen, kreeg vroeger zelfs een rood hoofd omdat ik dan niks wist terug te zeggen..haha:)
    ..maar nu ik zelf kinderen heb, gaat me dit een stuk makkelijker af, alleen als ik een kindje niet zo leuk vind, dan heb ik best moeite om aardig te doen..:) Heb in iedere geval weinig sprekstof dan.;)

7. Seth

Seth Niet meer actief

hahahaha..... moet me hier toch lachen....

maar begrijp wat je bedoelt hoor...... (al heb ik het topic niet gezien).....

Sommige kinderen vind ik ook niets....;)
    ze hebben gewoon geen "uitstraling" of juist een verkeerde uitstraling.....

8. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    ow ik vind ook niet alle kids leuk hoor! sommige kinderen kan ik zelfs niet eens luchten :D ken bv 1 kind pff echt n irritante kabouter is het! moet ik ook echt niet tevaak zien dat kind :D

9. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    over lelijke kinderen gesproken :p hier loopt n kindje rond nou zeldzaam hoor! tjee bij dat kind denk ik echt als ik die kreeg duwde ik m terug hoor :$

10. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

hahahaha, ik moet wel lachen om de manier waarop jullie de lelijke kindjes beschrijven, zit ik hier in mijn eentje te lachen :D

11. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Jij begrijpt 'em! :D Gelukkig maakt liefde blind en zijn de meeste ouders wel verliefd op hun kindjes....;)

12. Seth

Seth Niet meer actief

mijn tante was trouwens wel zo eerlijk.... dat ze direct toen ze bevallen was.... en mn neefje zag...
    in huilen uitbarstte en riep... DIE IS NIET VAN MIJ!!
    Zo lelijk vond ze hem....

het is dus niet altijd zo, dat je je eigen kinderen mooi vindt.....:D

13. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

haha ja maar sommige zijn ook echt zeldzaam hoor! en nou weet ik wel dat ze er zelf niets aan kunnen doen en toch wel leuk kunnen zijn maar ik betrap mezelf er dan wel op dat ik schrik en denk jee zo een duwde ik terug :D en ok nou zeg ik niet dat jayla helemaal het toppunt is hoor absoluut niet want ik zie ook echt wel de mindere dingetjes aan haar :D bv haar wenkbrauwen beginnen naar elkaar te groeien :$ tja toch maar n epilady aanschaffen :p ehehehehe

14. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    meiden niet voor het een of ander maar toen ik weëen kreeg zei mijn moeder: ik ben benieuwd hoe ze eruit ziet! en toen zei ik: voor mijn part komt er een aap uit als het er maar uit komt!!! maarrr toen ze eenmaal geboren was dacht ik shit volgens mij heb ik echt een aap gebaard :$ ehehe ze was heel mager net aan afgetrokken konijntje :p maar gelukkig is dat bijgetrokken :D

15. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

hahaha, :D zo´n mini ruud lubbers :p

16. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hahahaha Female, ik lig altijd in een deuk om jouw reacties! :D

17. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    ja gelukkig bestaan er tegenwoordig lasers :D:D dus dat is haar cadeautje als ze 16 word :p

18. fafje

fafje Niet meer actief

Ik zie kinderen net als volwassenen...je mag ze of je mag ze niet...en meestal komt dat idd door de opvoeding of hoe de ouders zijn...maar soms zit het ook gewoon in de aard van een kind..Ene kind is sympathiek en de ander niet...Ik ben sowieso heel kat-uit-de-boom-kijk type...bij volwassenen dus ook met kinderen...

En over lelijke kinderen gesproken...in het eerste gezicht...tja je kijkt en je schrikt haha...maar ik heb wel met " lelijke" kindjes, die je dan leert kennen...je ineens het mooie erin ziet...al zijn het de wimpers :)

liefs!

19. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

hahahaha ja kwa humor liggen wij echt wel op 1 lijn he :p:p

20. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287