Oh dat bedelen om voetbalplaatjes, ik kan daar zo slecht tegen. Ze staan gewoon in rijen bij iedere kassa met hun handjes op. "Heeft u ook voetbalplaatjes" en als ze zien dat je ze hebt "Mag ik uw voetbalplaatjes?" En dan zeg ik nee, zegt dat jochie "Waarom dan niet?" Nou omdat ik nee zeg kleine bedelende snotaap? (Dat zei ik niet hoor ) No way dat ik Liam later toestemming geef om zo bij de supermarkt te gaan staan bedelen. Bah!
oh dat met die voetbalplaatjes, laatst vroeg een jochie die van mij, ik zei nee, zegt ie "nou dan laat ik je er niet langs" ik ben zo met kar en al op hem af gereden, reken maar dat ik er langs mocht
Heb niet alle reacties gelezen (wat veel zeg!!!) en ben blij te lezen dat ik niet de enige "niet"kindervriend ben Voordat ik zelf mama was (ja, zelfs tijdens de zwangerschap) had ik niks met de meeste kinderen. Alleen als ik ze heel goed kende, dan vond ik ze (soms) wel leuk. Maar ik weet ook nooit wat ik tegen ze moet zeggen, vind het dus wel fijn als ze zelf wat kletsen. Als ze je alleen maar aan gaan zitten staren, wordt ik niet goed van hoor!!! Nu kan ik er al wat beter mee omgaan, maar ik vind een kind niet standaard leuk (behalve mijn eigen mannetje en hem ook alleen maar als hij vrolijk is).
Oh die voetbal plaatjes ellende....pfff Mijn kinderen mogen dat dus niet. Nou spaart alleen de middelste ze. Maar NO WAY dat hij gaat staan schooien bij de AH! En dat snapt hij wel maar leuk vind hij t niet (want zo vaak komen wij ook niet bij de appie) Nou waren we van de week wel n keer bij de appie en ik moest eerst even n kleding zaak in. En daar heeft hij n hekel aan dus mocht hij even voor die zaak op t bankje zitten. Kwam er n vrouwtje naar hem toe die zei, hier joh wil jij deze plaatjes? Ik heb er niks aan maar aan die schooiers geef ik ze niet! Hij helemaal blij natuurlijk. 3 pakkies gekregen. Later in de appie staan we bij de kassa. Kijkt mn zoon zn ogen uit naar de hoeveelheid pakjes die n vrouwtje krijgt. T vrouwtje merkt het op en zegt, wil jij ze? Want die schooiers daar buiten, daar heb ik zo'n hekel aan! HOPPA een berg pakkies dat hij kreeg! zeker wel 12 stuks En dan nog 2 van onze boodschappen. Zo zonder te schooien (juist omdat hij niet schooit) 17+ pakjes gekregen. Ben die vrouwen die dat even zo regelden erg dankbaar want nu ziet mn zoontje helemaal in dat schooien niet netjes is. Zou me trouwens de ogen uit mn kop schamen als mijn zoontje vrouwen er niet door zou laten als hij de voetbal plaatjes niet kreeg! Crimineltje in den dop ofzo? Jeetje.... En t respekt voor ouderen is ERG ver te zoeken dan!
Super zeg Wilma. Want jij verbiedt hem iets zodat je hem eigenlijk iets bijbrengt (niet schooien) en hij word er onverwachts voor beloond ook. Als dat nou niet snel leren is
oww heb ook idd zoon hekel aan die jochies die op die voetbalplaatjes lopen te bedelen! de brutaliteit om dan nog te vragen waarom ze ze niet mogen hebben of dat je er dan niet langs mag....ik snap ook niet van die ouders...zou me ogen uit mijn kop schamen...en ik kan me niet voorstellen dat die ouders er geen weet van hebben... @wilma dat was zeker een goede les voor je zoon! leert hij dat je meer bereikt door niet te bedelen!