En dan vind je ...

Discussie in 'De lounge' gestart door whitesaber, 20 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Een knobbeltje...
    Aan mijn linker borst voelde ik al maanden steken en het zit vast en kan niet heen en weer geschoven worden...
    Het zal toch niet zo zijn wel...
    Kennen jullie misschien meiden met deze ervaring?of heb je er persoonlijk mee temaken...Wat niet te hopen is

Ik ga morgen gelijk een afspraak regelen voor een echo

2. MHMW

MHMW Niet meer actief

Oh meid toch ! Ik hoop voor je dat het allemaal meevalt. Ik wens je heel veel sterkte toe.

3. Yukl

Yukl Niet meer actief

Al maanden? :$ Gelukkig heb je het voornemen om er morgen melding van te maken, anders had ik het je dringend geadviseerd! Waarom heb je zo lang gewacht?

4. tulip

tulip Niet meer actief

jeetje meid, gelukkig heb je nu wel de beslissing genomen om langs de HA te gaan, ik duim voor je.

5. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Jeetje, dat is schrikken! Fijn dat je naar de HA gaat, hopelijk valt het allemaal heel erg mee!

6. whitesaber

De reden is omdat mijn moeder in 2001 is overleden aan k...
    Wil gewoon niet dat het slecht is....
    Bah zit hier gewoon met een brok in mijn keel

Dit voelt gewoon niet goed....

7. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ah meid, wat naar zeg :( Veel sterkte! Goed dat je nu toch de stap gaat zetten, anders blijf je er maar tegenaan hikken. De kans is erg groot dat het heel onschuldig is!

8. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ze heeft al maanden steken geen knobbeltje.. Toch TS?

Hopelijk is het gewoon een klier of verkleving ofzo! Idd wel gelijk naar de HA!

9. Vagans

Vagans Niet meer actief

Geen ervaring mee, wil je wel heel veel sterkte wensen en ik hoop dat het allemaal mee valt!!!

10. tulip

tulip Niet meer actief

o ik snap je aarzeling, wat erg.

11. me83

me83 Niet meer actief

jeetje meis wat een schok voor je, al word er wel vaak gezegd dat borst k niet pijn doet raad ik je wel aan om snel naar de ha te gaan..mijn moeder heeft het zelf een aantal jaar terug gehad.. ze was net 50 en moest voor het eerst naar zo'n onderzoekkeet...was gelijk raak.. wel te klein nog om te voelen en gelukkig is alles goedgekomen en gezondverklaard nu.. ik hoop dat het niks ernstigs is maar je kan maar beter het zekere voor het onzekere nemen toch? veel succes en sterkte gewenst!

12. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    oef dat is schrikken zeg! Zeker door de ervaring die je al van dichtbij hebt meegemaakt. Succes met het regelen van de afspraak vandaag! Hopelijk kun je gauw terecht en blijkt het iets onschuldigs

13. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik heb heel veel bobbeltjes maar begon er ooit mee een, ik heb blijkbaar een "aandoening" (heftig woord maar zo noemen ze het) waarbij je grof weefsel hebt en dat heel goed voelt, dus een echt bobbeltje (in de zin van de belangrijke) zou ik geeneens meer kunnen voelen.. das best wel eens een eng idee maar goed ik heb me erbij neergelegd. Ik las pas ergens dat heel veel vrouwen wel eens een knobbeltje hebben en dat in een heel hoog percentage het niet gaat om een gezwel of iets dus dat is positief!!

14. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant

Okay dit las ik pas later, dan is het extra belangrijk idd dat je snel gaat laten checken eigenlijk zou je jezelf jaarlijks moeten laten checken door een arts als het om een erfelijke vorm van k betreft..

succes meid!!

15. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Jeetje zeg,wat erg..
    Ik hoop voor je dat het meevalt,sterkte!

16. me83

me83 Niet meer actief

idd kan je je laten testen op het erfelijk gen.. dat kon ik ook maar heb ik niet gedaan.. ik moet zowiezo op me 35e al naar borst onderzoek.. omdat mijn moeder het had en ook een paar zussen van me opa..dus zit in de fam.. het is vaak wat anders maar just in case ff advies vragen aan de ha..succes

17. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Ik heb het ook gehad, en bij mij was het een cyste! Sterkte!

18. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hier ook gehad, uiteindelijk mammografie gehad, was niet duidelijk genoeg dus nog een echo en toen was alles gewoon goed! was gewoon een opgezette klier geloof ik.

Maar goed dat je naar de HA gaat, succes!

19. whitesaber

Morgen heb ik de afspraak
    Ze had het te druk vandaag zei ze
    Nou wat een interrese zeg...
    Ze wou me voor volgende week inplannen :(

Wat ze ook nog zei is :
    Een echo geeft ook meer kans op iets ergs
    En speciaal als je dat vaker hebt achterelkaar
    :$
    Waar slaat dat op werkelijk!
    Ik heb een paar jaar geleden een mammografie gehad toen mijn moeder was overleden
    Durf te wedden dat die straling allang uit mijn lijf is gekomen;)

20. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Wat een onzin idd!

Nou succes morgen en ik hoop op loos alarm! Hebben ze bij je moeder wel getest op erfelijkheid?

Deel Deze Pagina