Kinderen niet uitgenodigd..

Discussion in 'De lounge' started by Eerised90, Apr 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,019
    0
    0
    Hun dag, hun bruiloft, hun keuze.
    Ik het het zelf nog nooit meegemaakt maar ik zou het ook niet erg vinden.

2. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik denk dat ik mijn kind niet eens mee zou nemen wanneer ze wel welkom zijn. Vaak heeft zo'n kind er niets aan en ben je gebonden met het op tijd naar huis gaan.
    Op 8 juli trouwt mijn schoonzusje. Zoontje gaat de middag en deel van de avond mee, maar rond half 9 laat ik hem ophalen en logeert ie bij mijn zus.

3. Eerised90

Eerised90 VIP lid

Ik veroordeel het ook niet heeeeeeeel erg ofzo, was gewoon verbaasd. Vind een bruiloft een familieding, ongeacht leeftijd.. En ben het niet gewend, bij ons in de familie is het hoe meer zielen hoe meer vreugd! En heb echt nog nooit last gehad van kinderen. Mocht er zo een situatie zijn.. Dan liep die persoon gewoon even weg! Tuurlijk het is ieder zijn keuze hoe hij zijn dag indeeld, maar zo heb ik ook mijn mening.

Ach je blijft je verbazen in het leven

4. Eerised90

Eerised90 VIP lid

Ja maar het is ook tot 16 he, bedoel er zijn bepaalde neefjes en nichtjes die zich heel goed kunnen vermaken op zo een bruiloft.
    En zelfs mijn kleine zou het prima naar dr zijn hebben. Maar dat is ieder voor zich natuurlijk... Je weet zelf wat je kind leuk vind en niet en aan kan!

5. Eerised90

Eerised90 VIP lid

Wij hadden het leuk gevonden om ook overdag te gaan, maar dat doen we nu dus niet en gaan alleen savonds.

6. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    Een vriendenstel van ons doen het ook op deze manier en hoewel het niet de mijne is, begrijp ik dat het hun keuze is. Ik heb oppas geregeld.

7. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    nu heb ik pas 1 keer een bruiloft meegemaakt mijn kinderen waren er overigens wel bij, maaaaaaar ik zou toch wel heeeel erg gepikeerd en zelfs beledigd zijn als ik mijn kinderen niet mag meenemen omdat ik er 6 heb en iemand anders wel omdat die er maar 1 of 2 heeft sorry maar dat zou echt verkeerd vallen bij mij ( net of mijn kinderen een stel onopgevoede loslopende reptielen zijn omdat ze met zijn 6en zijn;))

dus dan zou ik zo doen of allemaal niet of allemaal wel maar onderscheid maken nee dat zou ik dus echt niet fijn vinden hier zijn alle kinderen welkom :):)

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Vindt het ook apart.
    Kijk tijdens de plechtigheid kan ik het me voorstellen ( net toen ik het jawoord wilde geven riep er ook een meisje "zo afgelopen" maar kon er zelf wel om lachen )

Hier een uitnodiging waarbij we vanaf 20.00 uur uitgenodigd zijn. ook weinig keus dus als een oppas voor Levi regelen.

9. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    ik vind het heel normaal.. ben in 2009 getrouwd, heel klein, maar had er dus 1 klein kind bij.. en ik heb me rot geergerd aan het gekakel in het gemeentehuis.. mijn moment, ons moment.. en dat vond ik dus minder dat dat geschreeuw/geklets/gehuil er doorheen.
    Ook op een bruiloftsfeest zie ik liever geen kinderen.. dan wil ik genieten en niet steeds bezig hoeven zijn met mijn kinderen of kinderen van anderen..
    Snap het bruidspaar dus helemaal.. :)

10. Manuk

Manuk Fanatiek lid

Oct 19, 2010
    2,751
    62
    48
    Female
    Groningen
    Dat is jou keus die het bruidspaar dan moet respecteren. Net als dat jij hun keuze hoort te respecteren dat ze om wat voor reden dan ook geen kinderen bij de bruiloft willen hebben.

11. Eerised90

Eerised90 VIP lid

Ja maar dan kun je zelf kiezen, op de wen of andere manier steekt het een beetje en vind ik het niet erg aardig over komen.

12. Anna009

Anna009 VIP lid

May 30, 2008
    9,894
    5,201
    113
    Home
    het is hun dag, dus ook hun keuze
    en opmerkingen als dan ga ik niet is wel weer lekker kinderachtig

13. Eerised90

Eerised90 VIP lid

Ik heb niet gezegd dat ik niet ga, ja overdag niet. Maar savonds wel..

14. Anna009

Anna009 VIP lid

May 30, 2008
    9,894
    5,201
    113
    Home
    ja dat zou ik dan ook doen, alleen savonds maar mijn reactie was voor iemand bedoeld die zei dat ze dan helemaal niet zou gaan omdat haar kinderen niet welkom zijn

15. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    Kan natuurlijk ook misschien gewoon een kosten aspect zijn. Ik kan mij voorstellen dat als iedereen zijn/haar kind(eren) meeneemt (ook de wat oudere kinderen), je het aantal mensen in 1 klap verdubbeld en dus dat dus niet in het budget past. En dat je dan een keuze maakt om de kinderen van je naaste familie (broers/zussen) wel uitnodigd (dat is tenslotte ook je eigen familie), maar van de rest niet. Kan me er wel iets bij voorstellen eigenlijk ...

Maar goed, dan nog in mijn optiek ... hun bruiloft, hun keuze ...

16. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    1,119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Dan maar kinderachtig; ik zou niet gaan.

Ik vind het een raar eerlijk gezegd, maargoed dat is mijn mening. ;)
    Vind de grens al helemaal raar. 16 jaar. Enige wat ik me daarbij kan voorstellen is dat er flink wat alcohol zal vloeien. :D

17. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Misschien hebben de mensen die gaan trouwen ook zelf nog geen kinderen.

18. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

Sep 6, 2009
    964
    0
    0
    Ik vind er niks geks aan hoor... Ieder zijn ding toch?

19. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Op onze speciale dag wilden we er iedereen bij hebben, dus ook alle kinderen. Ik vind het niet raar dat anderen het niet willen, maar zou het ook niet leuk vinden. Maar ja ieder zn eigen beslissing natuurlijk.

20. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

Apr 17, 2010
    1,946
    54
    48
    Hun bruiloft, dus hun keuze, vind er niks raars aan..

Share This Page