kinderen nu al bezig met sinterklaas?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Ikbenhetmaar, 6 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

#21 Polletjepiek, 8 nov 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 nov 2011
    Dit stond zaterdag bij ons in de krant:

Onze dochter is best snel onder de indruk van iets als Sinterklaas. En zal zeer waarschijnlijk bang voor sint en pieten zijn(was ze ook voor Bollo de beer van Landal). Ik probeer het hier dus een beetje te beperken. Dat het niet té veel wordt. 1-2x schoen zetten, misschien nog bij opa/oma's/tante en op de psz. En we doen pakjesmiddag op 4-12.

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier eigenlijk hetzelfde. Ik denk dat het misschien nog wel komt als we volgend weekend naar de intocht zijn geweest, maar volgens mij boeit 't Milan sowieso niet echt.

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hier zouden we dus... echt ontelbaar veel keer naar sitnerklaas kunnen.

De intocht natuurlijk (op de 19e hier)
    Op mijn werk, mans werk, school, supermarkt, winkelcentrum, intocht in de wijk.. zo krijg je elk weekend wel vol.
    Vorig jaar dus bewust het winkelcentrum en de supermarkt ontweken op momenten dat Sinterklaas daar aanwezig was. Geen schoen gezet in de supermarkt, de schoenenboer, de bakker en de groentenboer (je kunt hier oprecht meer schoenen zetten dat dat ze heeft!)
    En bij 1 werkgever Sinterklaas gevierd en naar de intocht in een dorp geweest ipv in de grote stad.

Oh en dan tel ik nog niet mee... dat we 4 paar ouders en 2 paar opa/oma hebben die allemaal roepen "oh kijk eens wat de sint voor jou bij ons heeft neergelegd?"
    mijn vader wilde vorig jaar de dag na de aankomst bij ons al "pakjesavond" vieren.. want het weekend van 5 december was hij al druk met klussen. Nou daar beginnen we dus niet aan.
    pakjesavond is pakjesavond... en dat is dus niet in november al.

4. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ik heb hem uberhaupt nog nooit iets over sint verteld dus hier is er helemaal niets aan de hand mbt de sint. Wellicht dat ze op de psz wat zullen doen en/of vertellen maar dat hoor ik dan wel weer. Geen schoentje hier iig en 5 dec een paar kleine frutsels met het gezin

5. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Ja het moment is nu aangebroken krijg nu elke dag wel te horen 'MAMA' wanneer komt sinterklaas?:D

6. mama van ruben

mama van ruben Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.094
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yep. Ik heb zelfs de speelgoedboeken achterover gedrukt en op een kast gelegd toen ze in de bus zaten. Zag de folderjongen met zo'n boek langs komen :D. Maar nu hij van de week de aankondigingen voor het Sinterklaasjournaal zag is het hek van de dam. Leuk vanmiddag; zo'n gespannen snoetje op de stoel voorde tv. Hij heeft daarna een paar dingetjes uit zo'n boek mogen uitzoeken voor bij mij op het werk. En meneer gaat morgen op de BSO regelen dat hij het Sint-journaal kan kijken als ik er tegen die tijd nog niet ben. Zaterdag wel intocht op tv, maar dan moet ie nog een hele week wachten voordat de sint in ons dorp komt. Gisteren vergadering ouderraad gehad en ik weet dus al wat er de komende weken op school gaat gebeuren....Krijg er toch een beetje zin in.

Deel Deze Pagina