Kinderfeestje as zondag, wat te doen?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door JustNice, 22 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JustNice

JustNice Bekend lid

3 jul 2008
    908
    140
    43
    Zuid Holland
    #1 JustNice, 22 jun 2017
    Laatst bewerkt: 22 jun 2017
    Mijn zoontje viert zondag zijn eerste kinderfeestje, er komen 5 vriendjes
    Zijn zus en een vriendin voor haar erbij, dus in totaal 8 kinderen.

Had zelf eerder bedacht om naar monkey town te gaan, dat wilde hij ook graag.
    Maar nu het zo warm weer is lijkt het me ook leuk om naar een buitenspeeltuin, de blije dries in Wijchen, te gaan.

De temperaturen dalen, het wordt zo'n 21 graden.

Ik heb al vouchers via social deal voor mockeytown, entree,potje lasergamen, beker ranja en zakje snoep (5,-), maar die kan ik tot 30-9 gebruiken (niet erg om nog eens te gaan als we kiezen voor de blije dries)
    Frietjes en kan ranja koop ik daar nog los.

Blije dries,
    Voordeel, laag water partij, voor de afkoeling, maar ook een beetje eng met 5 - 6jarige.
    Lekker buiten in de openlucht
    Arangement met entree, ijs, ranja, friet en een zakje snoep voor 8,-

Lastig om een keuze te maken, kunnen jullie mij helpen?

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    tja.. de temperatuur is gedaald... en met monkeytown zit je altijd goed... IK zou een buitenspeeltuin leuker vinden, maar mijn KINDEREN zouden monkeytown leuker vinden :p .

3. mariellevanr

mariellevanr Niet meer actief

Ik zie net dat de voorspelling zo'n 17 graden is voor zondag. In dat geval zou ik voor binnen gaan :)

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Volgens mij wordt het zondag niet zo warm dat buitenspelen in zwembroek in water aangenaam is.

Ik zou dus ook voor Monkeytown kiezen. Tenzij er in jouw omgeving nog een ander indoorspeelparadijs is welke ook een buitenspeeltuin heeft (en een leuk arrangement).

5. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.132
    8.867
    113
    Ik zou lekker naar Monkey Town gaan.

6. Deliana

Deliana Niet meer actief

Ik zou ook gewoon naar monkey town gaan. Mijn zoon had er van de week een feestje en het was daar heel goed te doen qua warmte (gróót benonnen gebouw met plat dak)...

7. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.866
    5.104
    113
    Ik zou ook voor Monkey Town kiezen.

8. Boommm

Boommm Niet meer actief

Zou naar Monkeytown gaan, hoef je ook niet bang te zijn dat je er een kwijt raakt, ze kunnen er toch niet uit :D En mijn kinderen vinden t echt geweldig.

9. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113
    mijn zoon is met schoolreisje naar de blije dries geweest, de hele speeltuin gehad maar niet in het water geweest. de kinderen hebben een super leuke dag gehad en t water echt niet gemist hoor.
    als t droog zou zijn zou in dus zeker voor de buitenspeeltuin kiezen

Deel Deze Pagina