ingebroken

Discussie in 'De lounge' gestart door Kimmeding, 1 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik ben nog altijd vol ongeloof als ik dit schrijf.

Ik had een weekend dienst en om mijn kleine meid niet 's morgens om half 6 naar mijn ouders te moeten brengen sliep ik daar van zaterdag op zondag nacht.
    Gisteren ging ik dan ook vol goede moed naar huis om mijn meisje lekker te badderen en naar bed te brengen.

Eenmaal thuis zat mijn deurketting er op en dat kan ik niet hebben gedaan want ik ben via die kant naar buiten gegaan.
    Al vrij snel ging er een alarm af in mijn hoofd dat het wel eens goed mis kon zijn.
    Ik ben met mijn meisje naar de overburen gelopen en heb haar daar gedropt om samen met mijn buurman via de achterkant naar huis te gaan.
    Mijn hek bleek geforceerd te zijn en ik zag meteen dat de schuurdeur open was.
    2 motoren weg........
    Ik heb meteen de politie gebeld en mijn buurman zal al vrij snel dat het raam heel vakkundig uit de sponning was gehaald en netjes tegen de schutting aan stond.
    Samen met de politie zijn we naar binnen gegaan waar ik een grote ravage aan trof.
    De kasten beneden overhoop getrokken, tv en ps 3 incl spellen waren weg.
    Boven in mijn slaapkamer alles overhoop gehaald.
    Kleding door de kamer en mijn wandkast van de muur getrokken en jawel de kluis ook weg.
    Met de sleutels uit de kluis hebben ze de deur van de schuur open kunnen maken en op hun gemak de sloten en de motoren kunnen verwijderen.
    De kamer van mijn meisje is niet aangeraakt en daar ben ik dan wel weer blij mee.

Na de aangifte te hebben gedaan is mijn moeder die inmiddels was gekomen met de kleine naar hun huis terug gereden en haar daar in bed gestopt.
    De glaszetter is geweest en heeft even het glas terug geplaatst.
    Hij heeft de slotenmaker gebeld om mijn sloten van huis en schuur te vervangen.

En ik......ben vol ongeloof, boos, verdrietig en druk met regelen van vanalles.
    Vanavond als mijn meisje in bad is geweest ga ik terug en beginnen met opruimen van de rommel.

Bah wat een ellendelingen dat ze zomaar in mijn huis zijn geweest.
    Die spullen zijn maar spullen maar ze hebben overal aan gezeten.

2. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Wat vreselijk! Inderdaad, die spullen is vervelend, maar daar kom je wel overheen. Het idee dat er mensen door je huis hebben gelopen en overal aan hebben gezeten...! Getver :(

Heel veel sterkte, meis! *knuffel*

3. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Zit het met ongeloof te lezen! Wat erg zeg! Veel succes!!

4. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Echt erg!! sterkte!

5. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Tjeses wat een klootzakken zijn er toch op deze wereld. Ik kan me voorstellen dat je van slag bent.
    Heel veel sterkte met de afwikkeling enne ... misschien een alarm gaan plaatsen?

6. Tamale

Tamale Niet meer actief

:$

Ohh wat erg!!
    Verschrikkelijk! Dingen waar jullie zo hard voor hebben gewerkt denkt n ander zomaar even mee te nemen!!
    Belachelijk!!!!!
    En dan nog wel je huis!!
    Toen onze auto leeg was gerooft voelde ik me later in die auto zooo onprettig...
    Het idee dat iemand anders met zn smerige jatten aan jou eigendommen heeft gezeten kun je gewoon niet bij!
    Ik voelde me heel onveilig, en dan is t nog maar een auto!

Ik hoop dat ze die luie donders vinden en ze flink laten boeten voor wat ze gedaan hebben.
    Dat jullie alles maar snel terug mogen krijgen :(.. Sterkte meid!

7. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    Getverdemme, wat ellendig thuiskomen!
    Het idee dat iemand in jouw plekje heeft lopen rond-rommelen, bah :x

Wat zul je geschrokken zijn, kan me voorstellen dat je blij bent dat ze uit je meisje haar kamer zijn gebleven. Veel sterkte met het afwikkelen van alles en het opruimen.
    (kan me voorstellen dat je alles brandschoon wil poetsen.)

8. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Wat afschuwelijk wat jij hebt meegemaakt. Wat een stel hufters die dat gedaan hebben. Hopelijk worden ze opgepakt.

Heel veel sterkte met alles!

9. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

afschuwelijk! je voelt je niet meer veilig in je eigen huis, de enige plek waar je je normaal gesproken het veiligst voelt.

10. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Vreselijk meid!! ik snap niet dat andere niet gewoon met hun vieze gore poten van andermans spullen afblijven!:x

Ik hoop dat jullie snel jullie spulletjes terug mogen krijgen!:(

Dikke kus!

11. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    gadverdamme wat een bad ass F*****s zijn het ook he bah bah bah ..
    Inderdaad spullen kunnen vervangen worden maar het gevoel dat er iemand in je huis is geweest iel...
    Maar 1 lichtpuntje is wel dat ze de kamer van die kleine meid niet hebben doorzocht...

Wat wel een tip is misschien kijk af en toe even of marktplaats of je je eigen motors niet tegen komt ( gebeurt nog al vaak )

groetjes en sterkte

veel liefs ,

xx

12. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Jeetje, wat een *&^% mensen zijn er dan toch op de wereld he!
    Zelf waarschijnlijk te beroerd om te werken voor hun geld dus jatten ze maar spullen van een ander!
    Hopelijk komt alles goed en krijg je weer een veilig gevoel in je huis.
    Helaas weet ik uit ervaring dat t lang kan duren en soms helemaal niet meer terugkomt.
    Toen ik 10 jaar oud was is er bij ons thuis ingebroken en heeft die inbreker zelfs naast mijn bed gestaan (stapelbed) en mij aangekeken. Ik kon nog net op tijd doen alsof ik sliep (brrr, wie weet hoe t anders had kunnen lopen). Mijn vader is de man nog achterna gerend in zijn onderbroek en mijn moeder heeft hem vanaf t balkon gezien. Hij was mijn vader (gelukkig) te snel af, want die had hem echt doodgemaakt en nog de gevangenis in gekund voor moord. En naar mijn moeder heeft hij allerlei nare woorden geroepen en gezegd ik kom nog terug wanneer je t niet verwacht en dan maak ik je kapot.
    Kun je wel voorstellen dat ik al die jaren dat ik er nog woonde met mijn kop onder de dekens sliep, nog steeds met mijn zusje op 1 kamer en we hebben toen allerlei sloten etc in huis vervangen en erbij gezet.
    Ben blij dat ik nu op mijzelf woon en nog altijd slaap ik onder de dekens met mijn hoofd.

13. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Jeetje wat erg zeg! En wat zul je geschrokken zijn..

Sterkte!

14. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

:$:$ wat verschrikkelijk BAH
    maar goed dat je niet thuis was eigenlijk !!
    nouja of ze wisten dat er niemand was :(

hebben de buren ook niks gehoord/gezien?

15. Ooh vreselijk meid! Snap niet waarom mensen niet met hun tengels van andersmans spullen kunnen blijven. :(

16. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ze wisten dat iedereen weg was.
    Mijn buren aan de rechterkant waren een weekend weg em de linker buurman is er nooit in het weekend.

Ik ga inderdaad thuis alles poetsen en al mijn kleding wassen.

Het huis is nooit echt mijn thuis geweest, dat gevoel misde ik daar.
    Nu ben ik er wel helemaal klaar mee en gaan we hard opzoek naar iets anders als mijn mannetje terug is van uitzending.
    Ik hoorde van de agenten dat er bendes bezig zijn in Lelystad dus ze hebben het druk.
    Er is al wel een circuit motor is gevonden dus ik hoop dat het hem is.
    Al het andere zullen we niet weer terug zien ben ik bang incl mijn laptoppie met bevallingsfilm en foto's.
    Thank god hebben we die ook op de andere laptop staan in afganistan.

17. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik weet precies hoe je je voelt!
    hier hebben wij hetzelfde meegemaakt een paar jaar geleden...
    wij lagen zelfs op bed :$
    dus wij kwamen er 's-morgens vroeg achter...
    jeetje wat was er veel weg...zelfs na 1 jaar kwamen we er achter dat de gameboy en linx ook weg waren...wij wonen hier pas een paar maanden en ik wist niet meer precies wat ik in de kast ha gelegt! :x

18. Gatverdariie, wat erg..

Ik snap niet waar mensen het idee vandaan halen, dat ze het recht denken te hebben om ongevraagd in iemands huis te komen, en aan iemands bezittingen te zittne, en alles overhoop te halen..

19. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Wat vreselijk!
    Je zult nu je gevoel van veiligheid wel een tijd kwijt zijn.
    En dat het ook nog gebeurt nu je man in Afghanistan zit.

20. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    te lam om te werken en gewoon even jouw huis leegroven, BAH wat een smerige mensen. Tja en worden ze opgepakt dan verteld de door de gemeenschap betaalde advocaat vast dat ze een hele slechte jeugd hebben gehad en sociale problemen en daarom kunnen ze rekenen op een mooie strafvermindering. Na vrijlating natuurlijk bij voorrang een huis natuurlijk om weer op het rechte pad te komen (tuurlijk...).
    Ik word er zo PISnijdig van heh!!!

Sterkte meid!

Deel Deze Pagina