Babylijkje aangetroffen

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Jel, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jel

Jel Niet meer actief

ZEVENAAR - Bij een woning in Zevenaar is een babylijkje gevonden. De vermoedelijke moeder van 18 jaar is aangehouden.

De politie is een uitgebreid onderzoek gestart en sluit een misdrijf niet uit.
    Maandagochtend 14 november rond half acht trof de politie het lichaam aan bij een woning waarop er direct een onderzoek gestart werd.
    Op dit moment is het nog onbekend hoe en wanneer de baby om het leven is gekomen. Ook is het nog niet bekend of het een voldragen baby is.

Babylijkje aangetroffen - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]

--------------------------------------------------

Het lijkt wel 'gewoon' te worden om baby's om te brengen, Nij Beets en nu dit weer. Ben benieuwd wat daar is gebeurd. Waarschijnlijk wel een misdrijf dus... Rust zacht baby!

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

pffffff wat vreselijk !!!

3. linde90

linde90 Niet meer actief

Arm kindje.......

Deze berichten doen pijn, zo een onschuldig kindje....
    Ik wou dat ik mijn kindje nog bij mij had, en een ander brengt haar kindje zo om het leven.. Het leven is oneerlijk :(

4. Jel

Jel Niet meer actief

Lara, precies mijn gedachte. Onbegrijpelijk zoiets.

5. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Op dit moment geen werk, dus ik geniet nog lekker
    Vreselijk dit!! Zo jong, zo klein, zo teder en zo kwetsbaar. Hij/zij had nog een heel leven voor zich! :( Gadver, als ik dit soort artikelen lees, of die van seksueel misbruik, of wat voor een misbruik dan ook, moet ik gelijk denken aan m'n prinsesje, en dan schiet ik helemaal vol! Ik kan er gewoon niet bij dat er van die psychos rondlopen die het in hun botte kop halen om zo'n jong, lief, klein, teder & kwetsbaar wondertje iets aan te doen!!!

Inderdaad, het lijkt wel gewoonte om baby's te vermoorden en/of zomaar ergens te dumpen, je hoort het zoveel de laatste tijd:(

WAL-GE-LIJK!!!

6. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Geen woorden voor. :(:(:( En ook nog eens zo dichtbij....bah!

7. Zekersteweten doet dit pijn.. dat er vrouwen zijn die hun kindje gewoon laten doodgaan cq ombrengen. Waarom zijn er toch mensen die dat doen! :( :( :(

8. Daniellu

Daniellu Actief lid

26 mei 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    vreselijk nieuws waarom toch! :(

9. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Maar waar staat dat het kindje is omgebracht??????
    Los daarvan is het natuurlijk vreselijk dat er een babylijkje gevonden is...

10. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Vreselijk! Weet natuurlijk nog niet wat er precies is gebeurd, maar als het om een misdrijf gaat... dan denk ik meisje waarom sta je je kindje dan niet af ter adoptie?

11. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.820
    9.326
    113
    Gelderland
    Bah bah bah.. Verschrikkelijk om te lezen!:( arm klein baby'tje.

Op deze mooie datum is mijn tweede zoontje geboren te ziekenhuis Zevenaar...is wel heel dichtbij zo.. Bah!! Goh wat wil ik nu graag naar hem toe maar hij ligt op een andere afdeling:(

12. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    pfff vreselijk :(

13. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Vreselijk..
    Heb tien jaar in het dorpje naast Zevenaar gewoond. Wij kennen er veel mensen. Het meisje is vanmijn zusjes leeftijd, grote kans dat ik weet wie het is.

Het lijkt de normaalste zaak van de wereld tegenwoordig. Het is niet te bevatten.

Rust zacht babietje.

Deel Deze Pagina