Heb al een paar andere topics geplaatst over mn ervaringen afgelopem dagen. Ik ben inmiddels thuis na 4 dagen ziekenhuis die ik als een hel heb ervaren. Ben nu 29+4 en als de dood de 32 weken niet te halen, want dan begint het circus opnieuw. Ik wil geen infusen met allemaal enge spullen erin. Ik wil geen reacties krijgen op medicijnen. Ik wil geen luchtbellen zien bij de infuuswissel, die mn aderen ingaan. Ik wil het niet! Ik lijk wel een klein kind als ik het zo opschrijf maar ik word er helemaal panisch van, letterlijk, gewoon door het plafond. Mn bevalling wordt gruwlijk als het nu moet.
Hoi, allereerst wil ik je zeggen dat ik het ontzettend vervelend voor je vind dat je je zo voelt en zo in paniek raakt als er iets moet gebeuren in het ziekenhuis. Verder hoop ik dat je niet boos bent op wat ik ga zeggen en weet dat ik niet zo hard bedoel maar... Ik denk dat je jezelf nu bij elkaar moet gaan rapen en moet doen wat het beste is voor jou en vooral voor je twee kleintjes. De infusen en onderzoeken en het hele circus in het ziekenhuis is niet voor niets en kan jou en je kleintjes alleen maar goed doen. Als je hier zo'n moeite mee heb zou ik je adviseren om op korte termijn hulp te zoeken zodat je hier over kunt praten met een proffesional zodat hij/zij jou kan laten zien dat je angsten irrationeel zijn en nergens voor nodig. Nogmaals wil ik je zeggen dat ik jou hier totaal niet mee wil aanvallen en hoop ik dat je hier snel uit gaat komen, alleen denk ik dat je hier op zp niet de geruststelling krijgt die je zoekt en nodig hebt. Ik wens je heel veel sterkte en veel liefs toe!
Vraag je vk of gyn naar een verwijzing voor de pop poli. Hier ga je niet alleen uitkomen zonder hulp. Sterkte.
Jullie hebben helemaal gelijk. Wishfull thinking dat ik netjes 36 weken ga halen gaat me niet helpen.