Hallo dames Mijn dochteertje heeft volgende maand carnaval op de psz ik zit me gek te zoeken op internet naar een leuk kostum weten jullie wat leuks en of wat trek jullie kindjes aan op die dag ? gtz Citta tips heel graag
Wij wonen in het zuiden, dus hier carnavalspullen genoeg. Even denken.. Hebben ze bij de Action/Blokker niet ergens een carnavalshoekje? Je dochter is net zo oud als die van ons. Zij is gek op prinsessenjurken. Die kun je vast ook ergens bij jullie in de buurt krijgen (sowieso bij de H&M). Onze dochter heeft dus verschillende prinsessenjurken (verkleedkist), een vlinderpakje, een Spaanse jurk.. Maar ze is dan ook het hele jaar door gek op verkleden.
hier bij de blokker en de bart smit en de intertoys kan je ook leuke dingen vinden....prinsessenjurk heeft het heir altijd goed gedaan.
kruidvat en trekpleister hadden ook leuke, goedkope pakjes, cowboy en indianen pakjes geloof ik (5 tot 10 euro) ? Wij wonen in de drechtsteden, dus ik neem aan dat ze het in Rotterdam ook wel hebben.. Verder heeft Piet Kerkhof ook altijd wel ƩƩn en ander hangen.
Hier voor mijn oudste een Bumba pak. Vind ze zelf echt het einde... En voor mijn jongste een boevenpak op MP gescoord, want dat past echt bij dr. Die zie ik nog niet in een elfenpakje. Maar nu ik klaar ben kan ik Marktplaats aanbevelen.
Mijn dochter is gek van Kabouter Plop: we hebben een jurk voor haar gekocht. Dit jurkje heb ik versierd met bloemetjes en andere bloemige prullaria. En om het plaatje compleet te maken hebben we er een muts en bijpassend schortje bij gemaakt.
Mag ik vragen waar je dat Bumba-pak gevonden hebt??? Ben er ernstig naar op zoek . De oudste wordt Spaanse danseres (zo'n zwart/rode stippen jurk), de jongste lieveheersbeestje. Erg leuk hoor!!
bedankt voor jullie reactie ja ik weet wel waar je ken kopen maar ik weet nog niet wat ik haar wil aan trekken ik vind namelijk alles leuk hwaaaa een koeienpak is ook leuk en bumba ook pfffff moeilijk bedankt
Jitte maakt haar kleding zelf... *steekt nuffig haar neus in de lucht* Ik moest een wit T-shirt afgeven op de PSZ en daar maken ze een Piet Piraat pak van. Jelle is zo al een keer Dikkie Dik geweest en vorig jaar een chineesje. Doen ze echt leuk, vind ik. Hij heeft een hekel aan schmink, dus de snorharen moet je erbij denken... Ik ga nog wel een pakje voor haar kopen, want ze wil ook graag een vlinder zijn. Jelle heeft zijn piratenpak van vorig jaar nog en dat wil hij graag weer aan. (als het nog past)
Ons Alyna wou graag een heks zijn. Ik heb bij de Action een superschattige regenboogheks-jurk gevonden. Vorig jaar was ze een lieveheersbeestje, ik vind diertjes altijd wel schattig bij die kleintjes.
Dan zou ik het aan je dochter vragen. Die van ons zou ik namelijk echt niet in een koeienpak krijgen (nou is zij sowieso wel kieskeurig wb kleding). Is ze niet ergens fan van (K3, Dora..).
Hier eentje die verkleden stom vond Dat werden vleugels, kroontje en toverstaf van de Hema. Maar weet niet waar je woont in Rotterdam maar op zuidplein kun je wel voor een week carnavalskleding kopen Inclusief glitterjurken en bijpassende pruiken, piloten, bijtjes, prinsessenjurkjes.. Verzin het en het is er
Hier ook eentje die het niet zo op verkleden heeft... Ze heeft vorig jaar wel zelf een kikkerpak uitgezocht, die past dit jaar denk ik ook nog wel. Als ze zich wil verkleden tenminste
ja mijn dochtertje houd wel van verkleden en ja ze is fan van K3 en Dora maar dat vind ik nou niet echt iets voor carnaval toch ? en ja ik woon vlakbij zuidplein ik had van de week bij wibra een hekse jurk gekocht met hoed maar hellaas kon ik het weer terug brengen want het was te klein en groter hadden ze niet en ik had het toen ook aan me dochtertje gevraagt of ze die leuk vond en dat vond ze ook maar hellaas anders misschien als punkertje 17 feb heeft ze carnaval op school
hier gaat ze als bij of zebra (heb 2 pakjes van mijn moeder gekregen, zijn een soort tshirt zonder mouw met een capuchon. dus zwart shirtje en zwarte legging eronder.