Een topic over de namen van kinderen van, meer of minder, Bekende Nederlanders, Bekende Vlamingen en andere Celebs. Misschien doet iemand inspiratie op voor de naam van zijn kindje.
Goeie indruk maak je hier zo op zp Ik vind de namen van Angela schijf haar kinderen heel apart. Bloem vlinder en uhh de ander schiet me f niet te binnen... goud vind ik ook echt t toppunt
Het het andere kind van angela niet letterlijk kind? Maar je hebt ook een tooic beroemd en zwanger waar de namen in vermeld worden
Moet je wel naar een heel ander onderdeel van het forum : Films, Televisie en Nieuws. Daar kom ik nooit, ben alleen actief op het namenforum Ik denk, dat er nog wel meer mensen zijn, die nooit bij andere onderdelen kijken, maar alleen het namentopic bezoeken. En aangezien het om de voornamen gaat, past dit topic ook hier.
Lekker boeiend hoe andere mensen hun kinderen willen noemen. Laten we het hele namenforum maar sluiten
Volgens mij heten die van Angela Schijf Bloem, Zus en Mensje. Niet mijn smaak zullen we maar zeggen...
Posy vind ik nog best leuk eigenlijk. Niet voor mijn eigen dochter maar lelijk vind ik het zeker niet.
Het dochtertje van Tatum Dagelet en Ruud de Wild heeft een supercoole naam: Toy Travis. Beetje rock'n roll naam. Giorgina Verbaan d'r dochtertje heeft ook een leuke naam: Odilia Maar de namen Lux, Posy en Goud????