Ik vind Lux nog wel leuk, van die film Virgin suicides ofzo, Posy vind ik niets, om nog maar te zwijgen over die namen van die kinderen van die Angela huppeldepup. Odilia vind ik best een leuke naam. Oh, en die van die van hoe het ze ook alweer, ben haar naam kwijt, Lilly Lola en Pippi Peppa ofzo, ook niets. Los van elkaar vind ik Lilly en Lola wel aardige namen.
William en Benjamin vind ik niks, maar Ronja vind ik echt heel erg leuk! Ik zag dat ook de naam van de dochter van Ruud de Wild en Tatum Dagelet werd genoemd; Toy Travis. Travis vind ik nog wel stoer, alhoewel ik er zelf nooit voor zou kiezen. Maar Toy...come on, noem je je kind gewoon speelgoed .
Googelaar Hans Kazan is op eerste Paasdag weer opa geworden. Zijn jongste zoon Steven heeft een zoon gekregen : Olivier Hans
Bart Chabot heeft ook leuke namen voor z'n zoons, Storm en Splinter. En Emiel Ratelbandt, zoon en dochter, Rolls & Royce
En hij (de Tsjakka-koning) wilde zijn dochter in 2001 eigenlijk Tsjakkalotte noemen. Maar dat werd geweigerd door de ambtenaar van de burgerlijke stand. I wonder why... . Overigens wilde hij zijn zoon (1 van een tweeling, de andere helft is een meisje) eigenlijk Rolls Royce noemen, maar ook dát werd geweigerd.
Nog niemand de namen van de kinderen van Jamie Olivier genoemd? Poppy Honey Rosie Oliver Daisy Boo Pamela Oliver Petal Blossom Rainbow Oliver Buddy Bear Maurice Oliver
De dochter van Beertje van Beers heet Tigerlily. Weet niet wat ik vreselijker vind, de naam van moeder of dochter. 😁
tigerlilly is dat niet van jungle book? vind de naam Goud van Gers Pardoel ook helemaal niets, tja Mensje of Zus zou ook niet echt mijn naamen zijn. Rolls & Royce hoe kom je er op omg dat doe je je kinderen toch niet aan? Popsy vind ik ook al zo'n vreselijke naam... Lola Lilly en Kiki Kate zou ook niet echt mijn keuze zijn. Ivi Blue van beoncey vind ik alleen al de commotie om de naam en het merk recht over de top daardoor vind ik de naam ook vreselijk haha! En jamie oliver was ook al zo creatief met namen verzinnen :S gelukkig mag je het allemaal zelf weten en worden gelukkig sommige namen bij de ambtenaar geweigerd! (tsjakalotte?? gelukkig werd die geweigerd je zou maar zo door het leven gaan...) zo mag je ook bijvoorbeeld geen "grappige" namen aangeven in sommige plaatsen als "Jack Pot" of "Bloem Pot" gelukkig maar want soms denken de ouders niet na als ze de naam bedenken
Bedoel je Posy ? Het zal 't er niet beter op maken, maar Posy is een koosvorm van Josephine of evtentueel Penelope. De naam Posy komt voor in de serie The Hunger Games. Misschein dat Jim en Bettina daardoor geïnspireerd zijn.
Je hebt gelijk! Blame it on Jungle Book. Al zou ik het nog erger vinden voor een jongetje on Mowgli te heten. 😁