Acteurs Loek Peters (o.a. Penoza) en Ilse Heus hebben een zoon gekregen : Fons Franciscus Bink ze hadden al een dochter Pimme
In Amerika mag alles. De Amerikaanse overheid / burgerlijike stand bemoeit zich daar niet mee. Ze vindt, dat de naam van een kind een privézaak van de ouders is en schrijft daarom niet voor wat wel en niet mag.
Weet je wat ik wel een ontzettend leuke naam vind? Het dochtertje van Nikki Plessen: JOLIE. Echt een super lieve naam! Helaas vind manlief m verschrikkelijk. Dus tot mijn verdriet moet hij van het namenlijstje af
Jolie vind ik ook mooi. Maar doet me nu wel wat denken aan Dagboek van een callgirl Mijn jongste heet Nikki, zoals Jolie's moeder haha niet naar haar vernoemd ofzo
acteur Winston Post en zijn vrouw Denise hebben een paar dagen geleden een dochter gekregen : River Mae Denise Ze hadden al een zoon Jayden (2005)
Presentator Dennis Weening en zijn vrouw Stella hebben zondag een dochter gekregen Charlie Rose samen hadden ze al dochter Coco; uit een eerdere relatie heeft Dennis nog dochter Lola