katja schuurman zwanger of niet????????

Discussie in 'De lounge' gestart door samantha1986, 15 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    Privé Mening: Zwanger of niet?
    door Wilma Nanninga
    AMSTERDAM - De buik van Katja Schuurman blijft onderwerp van gesprek in het showbizzcircuit. De mooie actrice gaat trouwen en volgens het vaste ritme hoort daar een zwangerschap bij. Het trof. Katja kwam gisteren bij me op de koffie om te praten over haar aanstaande huwelijk met Thijs Römer. Ze zag er lief uit en was helemaal in de wolken.

Tijdens de visite hoefde ik het niet eens te vragen. Ze lichtte haar T-shirt op en toonde een volmaakt platte buik: "Ik ben echt niet zwanger. Echt niet. Wat je er ook over hoort." Natuurlijk niet, dacht ik, wel enigszins verbaasd dat ze dat onderwerp zelf te berde bracht. Alsof de duvel ermee speelde kwam de reeks tips over haar vermeende zwangerschap, die eigenlijk net weer was geluwd, gisteren opnieuw op gang.

Ik wil u de fluistertelefoontjes niet onthouden. "Katja is zwanger. Ze heeft net een tv-programma geweigerd. Dat project komt slecht uit met de bevalling in januari", wist mijn ene, doorgaans betrouwbare bron. " Het is echt waar. De producent heeft het me verzekerd. Katja heeft het zelf gezegd."

Een andere tv-klikker kwam met een nog gekker verhaal. "Katja is gezien terwijl ze naar positiekleding aan het kijken was. Dat ze in verwachting is, zoemt overal. Maar wie er in Hilversum zijn mond over opendoet, roept meteen de toorn van de familie Römer over zich af. En dat betekent nogal wat in die wereld. De vader van Thijs is producent, zijn oom is de directeur van Endemol. Wie lekt is de lul..."

Ik weet niet goed wat ik ermee moet. Nog een keer gevraagd aan de manager, maar ook zij volhardt: Er is niks aan de hand. Weet u wat: we maken ons niet druk. Na een maand of vier zwangerschap wordt het hoe dan ook zichtbaar. En dan hebben wij Katja net in de krant: want dan is ze te zien op haar bruidsfoto's.

2. Jansen

Jansen Bekend lid

6 nov 2005
    588
    0
    0
    Ik zag haar recentelijk in Amsterdam maar als zij zwanger is, dan is de paus moslim.
    Echt niet hoor..

Deel Deze Pagina