Dubbeltje op zijn kant..

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Devilschase, 13 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Wie kijkt? Nieuw seizoen..

Die vrouw, echt niet te geloven wat een mens.

Die vent werkt 80 uur! per week, en zij zegt: nou zeg doe nou niet of het zo zwaar is...

Wtf???!

2. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Nou inderdaad, wat een rot wijf!!!

3. mumija

mumija Niet meer actief

Ik heb hem al gezien. Is een herhaling.

4. adi

adi Niet meer actief

Ik kijk ook, ze vindt het nogal makkelijk om lekker dom te zijn. Hoeft ze zich nergens zorgen om te maken

5. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ja inderdaad, ik dacht ook: oh leuk ga ik kijken. Maar ik had hem allang gezien.

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

hahahaha, ik dacht dat ik het verkeerd verstaan had! Mijn man verschoot van kleur, zo kwaad werd ie hier :p

7. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Haha ik kijk ook! Wat een muts!

8. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Jeeeeetje... ongelofelijk! en wat een inkomen! met zo'n inkomen zouden wij makkelijk meer dan 3000 kunnen sparen. Schrik soms echt van het programma wat die mensen aan uitgaves hebben

Ergerde me kapot aan haar.. en hij maar keihard werken voor de centen, en zei gaf het maar uit.

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

weet je wat ik nog tegen mijn man zei? Het zijn allemaal mensen met hoge inkomens, echt meer dan het dubbele wat wij hebben en gewoon in de problemen zijn gekomen door nergens naar te kijken, alleen maar uitgeven en kopen wat ze willen. WAAROM helpen ze zulke mensen? Help liever mensen die er zelf niet meer uit kunnen komen, DOORDAT ze weinig inkomen hebben. Ik bedoel: ze helpen mensen door voor een baan te bemiddelen, help liever mensen met bemiddelen die helemaal geen baan hebben en help die zo uit de shit!!

Kan hier heel boos over worden!

10. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Nou inderdaad! daar heb jij een heel goed punt! Er zijn zat mensen die zouden dromen van zo'n inkomen.

En er zijn zat mensen die het gewoon moeilijk hebben in Nederland om hun hoofd boven water te houden, ga daar wat aan doen ipv dit soort mensen helpen om hun bruiloft schulden geleend van papa te helpen af betalen bijvoorbeeld.

11. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Memorabele aflevering ja, meen dat ze niet lang na de uitzending uit elkaar zijn gegaan?!

12. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nou, dat verbaasd me niets.... Als al je familie en vrienden en collega's zien dat je vrouw vind dat 80 uur werken "best wel meevalt".....Als het MIJN schoondochter zou zijn kreeg ze zo ongelofelijk de wind van voren en zou ik mijn zoon heel snel zijn ogen openen. Misschien is zoiets daar ook wel gebeurd (hoeft niet perse door zijn moeder natuurlijk, maar je snapt me wel) Wat een K*t.....:x

13. Melief

Melief Niet meer actief

Is een herhaling ja, volgens mij las ik na de vorige uitzending dat zij vreemd was gegaan toen hij aan het werk was....

14. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.185
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Zijn weer herhalingen.
    Had deze al lang gezien dus ook niet afgekeken.

15. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Helaas geen nieuw seizoen.. heb deze aflevering al gezien.

Vond haar echt onuitstaanbaar. En hij laat gewoon over zich heen lopen.

16. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    eigenlijk zal ik weleens willen horen het met mensen na de afleveringen is vergaan, haha, dus bij deze uit elkaar ?

17. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Zou me niks verbazen, ik vond dat er totaal geen liefde tussen hen was... en zo wel, kon ik het niet ontdekken...
    Pluisje

18. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    nee idd,

19. sas77

sas77 Actief lid

18 sep 2014
    183
    0
    0
    Ben het wel met jullie eens dat het vaak mensen zijn met relatief hoge inkomens. Wat mij met name opvalt is dat de mensen geen enkel inzicht hebben, weten gewoon domweg niet waar het geld maandelijks blijft, wat de vaste lasten zijn etc.

20. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Ik kijk dit programma normaal nooit, maar heb het gisteren toevallig gezien. Wat een vreselijk irritant mens zeg. Die man werkt gewoon 80 uur per week, dat is toch niet normaal.

Ik kan ook echt niet begrijpen dat mensen niet weten waar ze geld aan uitgeven. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik makkelijk geld kan uitgeven, maar dat doe ik alleen als ik het geld heb. En ik kijk ook regelmatig op bankrekening om te kijken wat er gebeurd.

Deel Deze Pagina