Op mijn werk ook geen kinderen naar huis gestuurd. idd de hele dag water beschikbaar, verplichte drink momenten ingelast buiten de normale momenten, beetje rustiger aan gedaan en verder vooral niet roepen dat het warm is en dat we zielig zijn! Dan is het allemaal best te doen....
Ik vind een tropenrooster onzin bij 25 graden. Als het nou 35 was, prima, maar al die heisa over hoe heet het nu wel is... Wacht maar tot het echt zomer wordt! En ja, is je schoolgebouw verouderd/slecht geïsoleerd, of werkt de airco niet, dan kan er altijd uitgeweken worden naar een alternatief lesprogramma zoals buiten in de schaduw natuur/biologieles etc. In dat geval zou ik ook de schoolinspectie oid eens tippen over de onwerkbare situatie. Heel goed trouwens om extra water uit te delen. Ik heb het idee dat ze er op de school van zoon niet op letten aangezien hij telkens met anderhalve fles water weer thuis komt terwijl ik hem twee meegeef ivm het warme weer. Ga t even (als zo'n irritante moeder) in de groepsapp gooien