bij ons ook veel kinderen, kleintjes tussen de 1 en 6 jaar. ze vermaken zich met het speelgoed wat we voor onze eigen kinderen in huis hebben, en met elkaar. ik zou het lekker aan de ouders zelf overlaten.. je hebt er al goed aangedaan wat lekkers voor ze te kopen
Springkussen huren? Kost niet veel en je hebt geen omkijken naar de kids.... Of anders knutselspullen, leuke film in de dvd speler, lekkere dingen, popcorn maker, suikerspin machine?
Die vermaken zich zelf wel meestal. Zo veel kinderen zou knettergek trouwens worden haha. Kortom niet te veel in huis halen. Ouders moeten zelf op letten. En dat je wat te snoepen hebt klaar liggen helemaal top. Bellenblaas ik zou dat alleen geven als ze echt naar buiten kunnen voor je het weet zit heel je huis onder de bellenblaas of willen ze je keuken in om op nieuw sop te maken haha.
Je hebt gelijk hoor ik verwacht het ook niet van anderen en neem altijd voldoende spullen mee. Waarom wel? Dat gaat over mezelf. Ik vind het leuker als de kindjes het ook gezellig hebben. Ik doe altijd erg veel aan onze verjaardagen en daar horen voor mij de kindjes ook bij. Heerlijk als die kleine apen zich vermaken. De laatste verjaardag (was wel zomer) had ik een heel water speelpark gemaakt in de tuin . Heerlijk al die genietende koppies en ouders die ook ontspannen waren omdat de kinderen zichzelf konden vermaken! En op je eigen kinderen letten is inderdaad je eigen verantwoordlijkheid maar op zo'n verjaardag let iedereen een beetje op elkaars kinderen. En de rommel? Tja.. Dat is maar 3x per jaar dat overleven we wel. Maar goed ieder zijn ding!
Op verjaardagen kleuren/knutselen ze graag met elkaar. Verkleden/showtjes doen (geweldig!) vinden ze ook erg leuk. En verder gewoon lekker met elkaar spelen. Ze hebben in ieder geval niet veel nodig.
Het is hier achter de rug. Gelukkig was het begin van de middag droog. Dus de kindere konden naar buiten. Het gras was nat, maar toch konden ze daar wat met de ballen spelen. Ik had stoepkrijt gekocht wat ze erg leuk vonden. Bellenblaasjes en van die papieren toetertjes uitgedeeld (niet allemaal tegelijk natuurlijk). Af en toe een snoepje, zakje chips, etc. Voor binnen had ik tekenpapier, vouwblaadjes, kleurspul. De meesten hebben zich prima vermaakt gelukkig. Tip voor de volgende keer. iets op de vloer leggen als ze daar gaan kleuren. Potlood gaat best lastig uit de houten vloer .