Wat leuk!!!!!! Gefeliciteerd! De zus van een vriendje van mijn zoon is ook door (sofia) ze moeten nu dansauditie doen voor Lucia martas toch? Spannend hoor!!!!!!!
Klopt ja ze moeten dansauditie voor Lucia Marthas doen. Hoe oud is Sofia, want mijn dochter van 10 had iemand leren kennen het klikte goed zij heette ook Sofia?? haha heeft ze krullen of stijl haar? want je hebt 2 sofia's
oooh ze heeft donker haar in elk geval ik ga even op dr hyves kijken hoe oud ze is, ze is in elk geval een heel sociaal meisje. En uit Apeldoorn
Ik schrijf dr naam verkeerd, Sophia ze zat in een groep van 60 waarvan er 8 door waren gegaan waaronder zijzelf en ze is 9 jaar En ze heeft stijlhaar
Okay nee dan is zij het niet, mijn dochter zat in een groep van 50 waar er 5 doorgingen, mijn dochter is 10 jaar en heeft krullen
Ik kreeg een mail van kvk dat er geen 60 maar 125 kinderen door zijn, waarvan er dus maar 12 uitgekozen worden is de helft minder kans dus uit 60 ging het nog wel maar uit 125 aaaaa dat wordt erg goed haar best doen zondag..spannend