Hoi, Gister heb ik na mail contact 16,95 overgemaakt voor 4 beeldjes. In het eerste mail contact heb ik aangegeven interesse te hebben in 2 van de beeldjes (uiltjes) maar ik moest ook de 2 andere (beertjes) erbij kopen. Vandaag een mail ontvangen dat de beeldjes zijn verstuurd maar dat er 1 uiltje is gebroken en ze 2,50- heeft terug gestort op mijn rekening. Ik heb hier een mail op gestuurd dat ik niet tevreden ben met de gang van zaken. Ik vind dat zoiets in overleg moet gebeuren en dat deze mevrouw niet op eigen initiatief de beeldjes, incompleet, had moeten versturen. Het geld wat ik terug heb gekregen weegt nooit op tegen de kosten van de aanschaf van een nieuw beeldje. Het is een soort van serie en worden vaak per 4 of 2 verkocht. De beeldjes waren voor mijn schoonmoeder (kerstcadeau). De 2 beertjes zou ik of verkopen of weg gooien. Ik heb nu geƫist dat ik mijn aankoop bedrag geheel terug wil en dat ik het pakketje terug zend op haar kosten. Ik heb nu geld betaald voor een product wat niet overeenkomt met de advertentie en foto. Ben ik te streng?
Weet niet of je te streng bent, maar wilde ff zeggen dat ik je forumnaam geweldig vind. Wordt daar vrolijk van (noem mijn hond altijd ouwe dibbes). Wilde ik ff kwijt.
haha dat komt omdat ik mijn partner ouwe dibbes noem (is 11 jaar ouder) en ik ben daarom zijn dibbes... haha. Ik vind het leuk dat je mijn nickname leuk vind!
Nee hoor, je bent niet te streng! En hoe komt ze erbij om 2,50 terug te storten, ze had gewoon 4,25 terug moeten storten, als ze het dan toch goed wil doen. En waarom moet je perse die andere 2 beeldjes erbij kopen?
neej je bent niet streng je hebt een koop overeenkomst gesloten voor die 4 beeldjes en neit 3 omdat er een stuk is... mocht je er niet uit komen met haar kan je , je verhaal ook hier kwijt OpgelichtopInternet - Index en vertel je haar dat je dat gedaan heb heeft bij mijn ook super gewerkt
ze had minimaal even moeten overleggen. is het zelfde als dat ik een 4 delig pakje verkoop en dan ineens zeg o zat een vlek in het shirt stuur je de rest wel op en het is nergens mee te combineren. ik vind dus niet dat je aansteld, zou het ook terugsturen. bedoel die beren wilde je toch al niet hebben dus nu heb je eigenlijk niks voor die 16,95. o ja min 2,50 waar je niks voor kunt kopen omdat je weet opnieuw verzendkosten zowiezo zou moeten betalen. snap dat je liever ergens een compleet setje wilde kopen. zou er zeker werk van maken
Daar zou ik ook niet mee akkoord gaan! Idd zoals gezegd, dan in ieder geval het bedrag door 4 te delen. snap niet dat je dat op deze manier toch kan versturen. ik zu vooraf een mailtje sturen. hen je al iets terug gehoord van haar? Helaas blijft kopen op mp een risico, want er zijn altijd mensen bij die goud geld solen ten koste van anderen. Succes ermee.
Nee ik vind dat je groot gelijk hebt! Sowieso staat 2,50 niet in verhouding tot het totaal bedrag, plus dat je eigenlijk alleen interesse had in de twee uiltjes. Logisch dat je de beeldjes dan niet meer wilt als je ipv 2 uiltjes 1 uiltje en 2 beertjes krijgt.. Ben wel benieuwd hoe ze reageert.
Nou idd dat had ze beter eerst even met jou kunnen regelen, en ze weet dan zelf ook wel waarschijnlijk dat het per setje gaat en het nu niet meer de moeite waard is voor 1....
2.50 terug vind ik logisch uitgerekend want zitten Verzendkosten aan die ze niet gaat aftrekken. Maar de gang van zaken is not done. Zou precies hetzelfde doen.
ik vind het aardig brutaal van de verkoper. zou er dan ook zeker niet mee akkoord gaan, hopelijk stort ze je geld terug
nog wat gehoord? neem aan dat je haar gemailt hebt dat je het terug stuurt...ben benieuwd naar haar reactie!