Wij wilden eerst trouwen en dan kindjes, maar als ik wist wat ik nu weet, zou ik toch al gestopt zijn met de pil voor het trouwen... Maar goed, het is maar goed dat je dan van te voren allemaal niet weet he
Wij hebben dat nooit zo bekeken eigenlijk. Ik zal in Augustus gaan trouwen overgins terwijl ik zwanger ben van de 2de beeb.
Wij hebben altijd geroepen nooit te gaan trouwen. Toen volgde de kinderwens....en er kwam ook een kind. Toen begon het vooral bij mij toch te kriebelen. Eva was 2 toen mijn man mijn vroeg. Ruim een jaar na ons trouwen volgde nr 2
Wij willen allebei niet trouwen, maar wel kinderen. Dus niet getrouwd, en we hebben nu een zoontje van 1
Wij zijn niet getrouwd. Ik wil(de) wel, mijn vriend niet. Voor mij is het niet belangrijk genoeg om er een enorm punt van te maken. Ik vind het véél belangrijker dat we samen een gezin vormen met onze 2 kinderen - daarmee zijn wij voor altijd een commitment aangegaan. Daar heeft de ambtenaar van de burgerlijke stand helemaal niets aan toe te voegen.
Hier geen bewuste keuze voor of na! Mn man had me x aantal jaar geleden al gevraagd, maar we hebben toen gezegd we zien wel wanneer. In 2008 proberen voor een kindje incl alle onderzoeken en 2 miskramen. Eind 2010 brak me de teleurstelling na teleurstelling iedere keer weer op! Waardoor ik gezegd heb: laten we ons richten op de bruiloft! 18 april 2011 stond die geplant en op 23 maart had ik een positieve test! Ik was dus 8 weken zwanger toen we trouwden. Ik vond het erg bijzonder.
Na! Wij gaan trouwen als ons zoontje 10 maanden is! Een kindje was onze grootste wens en omdat dat even duurde was trouwen gewoon niet zo belangrijk voor ons! Toen ik 11 weken zwanger was en de dag dat we 9 jaar samen waren ben ik ten huwelijk gevraagd. En toen heb ik natuurlijk JA gezegd!
Ik ben maandag getrouwd toen ik 32 weken zwanger was. Wij wilden alles geregeld hebben ook ivm koophuis en ik wilde ook graag dezelfde naam als mijn man en dochter straks. En wij willen graag samen oud worden en elkaar trouw beloven.
wij zijn eerst getrouwd, ik was 18 (bijna 19) toen we trouwden toen zijn we ook gestop met aniti-conceptie 2 maanden na ons huwelijk bleek ik al 7 weken zwanger
Hier een bewuste, vooral van vriend, een na. Hij wil eerst trouwen en dan als man en vrouw een gezin stichten. Voor mij hoeft het allemaal niet zo, maar goed.
Tijdens...( dus eigenlijk voor) Ik was 7 maanden zwanger van de eerste toen we geregistreerd partnerschap afsloten. Door mijn moeder gedaan. Erg leuk.
Tijdens de zwangerschap van onze kleine vent zijn we getrouwd. Ik was toen 28 weken zwanger; heel speciaal! We hebben het heel klein gehouden maar precies zoals we zelf wilde. Vond het gewoon een heel fijn gevoel dat we allemaal dezelfde achternaam zouden dragen.
Ik wilde graag eerst trouwen en dan kindjes. Een jaar na onze bruiloft is onze oudste dochter geboren (getrouwd 2006 en dochter geboren in 2007)
Even serieus: dat ligt er natuurlijk aan wat je wilt en hoe goed je in organiseren bent! Ik ben net 3 weken terug getrouwd. Was echt een geweldige dag met familie uit het buitenland, lunch, een oldtimer trouwauto, prachtige jurk, mooie ceremonie, foto's, taart, live-muziek, borrel, dinner en feest... En dit hebben we in een maand of 4 geregeld waarbij ik 3 maanden voor ons trouwen van ons 3e kindje ben bevallen. De oudste is anderhalf en de middelste werd een week voor ons trouwen 2. Waarmee meteen antwoord op de vraag van TS: hier eerst kinderen, daarna getrouwd. Als ik het in mijn eentje voor het zeggen had gehad waren we eerst getrouwd, ben nogal traditioneel ingesteld! Maar nu was ook manlief eraan toe en dat was het belangrijkste.