Kinderen voordeur openen voor vreemden

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Chocolat, 9 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik kijk altijd wie er staat voordat ik de deur open doe. Als ik het niet vertrouw doe ik dus niet open. Een kind kan dat niet inschatten. Nu ligt het er wel erg aan waar je woont, hier loopt meer gespuis rond dan in een klein dorpje ;)

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dit :)

3. tuc

tuc Niet meer actief

Zeker waar jij woont:p

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Haha zo kan die wel weer :D

Wij zitten helaas op de drugsroute zo bij de grens. Merk er hier in de wijk niet veel van gelukkig ;)

5. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Hier zit de voordeur op de bovenste knip, want anders doet ze hem inderdaad open als de bel gaat.

6. misa

misa Niet meer actief

Bij ons moeten ze bij iedereen die voor de deur staat vragen of ze de deur open mogen doen. Want bekenden en vreemden is natuurlijk heel lastig voor een kind. Eenmaal in de winkel of op straat gezien hebben, kan al bekend zijn.

7. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Hier is de deur Open van s ochtends dat we wakker zijn tot dat we gaan slapen. ( tenzij ik douche/ we andere dingen doen ��).

Kids doen de deur niet Open maar de tussendeur dicht ipv open . En dat is heel goed omdat onze hond graag zichzelf uitlaat .. Hihi.

Iedereen loopt zo binnen die we kennen en als iemand klopt durven ze toch niet haha.

Deel Deze Pagina