anti verveel tips!

Discussion in 'De lounge' started by Dora en Boots, Jul 24, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Dag allemaal,
    Ben nu heerlijk 3 weken vrij, maar man alleen maar de laatste week.
    We gaan niet op vakantie en echt lekker weer is het hier ook niet.
    Heb ondertussen al het hele huis schoongemaakt en kleren uitgezocht, maar zal nu even niet meer weten wat ik moet doen....

Een dagje winkelen heb ik ook al gedaan, maar ja blijf je natuurlijk ook niet doen en heb nog een kleine thuis.

Misschien mensen die goede anti verveel tips voor me hebben?

10 uur per dag op zw pagina wordt toch ook wat;)

2. djezelf

djezelf Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    2,224
    0
    0
    omg. schagen
    En wat is er mis met 10 uur op zsp?? :(

;)

uhm...ik denk dat ik maar even mee lees.
    Want ik heb straks verlof en weet nu al niet wat ik allemaal moet doen.
    (ja los van al die vreselijke huishoudelijke klussen!!)

3. Anna009

Anna009 VIP lid

May 30, 2008
    9,867
    5,139
    113
    Home
    boek lezen
    puzzelen
    dagje weg met vriendinnen

verder kom ik ook niet...:)

4. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Lekker een boek lezen.
    Bezig in de tuin, aanvegen...moet het natuurlijk niet regenen.
    En als je je heel erg verveeld mag je bij mij wel even de keuken komen soppen ;)

5. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Ik heb nog wel een flinke stapel was wat gestreken moet worden?:p

6. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

foto's maken van je kindje, iedereen die je waardeerd een "zomaar" kaartje sturen, cavia's kammen en plukken :)

7. Tamar

Tamar Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,738
    0
    0
    Uitgebreid koken!
    Taart bakken! Wel een stukje hier brengen he....;)
    Wandelen/fietsen

8. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Taart bakken vind ik een goeie!

9. Linda86

Linda86 VIP lid

Naaien!

Het klinkt vast heel suf, maar het is ontzettend leuk. Leuke jurkjes/rokjes voor je dochter bijv.

10. Dora en Boots

Dank je wel dames!
    Heb gister al lekker brownie gemaakt, hmmm!
    Kaartjes sturen en foto's maken vind ik wel een goeie.
    Wil graag bij jullie komen soppen, jammer dat jullie net iets te ver wonen,hahaha!

11. Dora en Boots

@ linda naaien gaat hem echt niet worden, kan ik voor geen meter,haha
    Wel jammer want lijkt me best leuk.

12. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Heerlijk naar de sauna en je daar laten verewennen met een lekkere massage! Lijkt me echt heel fijn! Ben er eerlijk gezegd ook zelf wel aan toe. Een hele fijne vakanite en hopelijk ga je je niet al te veel vervelen.

13. darcy

darcy VIP lid

Oct 1, 2006
    5,715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Leuke fotoboeken maken (online), een nieuwe hobby oppakken, even bij het buurtcentrum informeren naar speelochtendjes voor de kleine en daar naartoe, met een paar kleine aanpassingen je huis(kamer) opnieuw inrichten, spulletjes op MP gaan verkopen, de kinderboerderij bezoeken, uurtje zwemmen met de kleine, oude contacten bellen en gezellig afspreken, fietstochtjes maken (er is zoveel leuks in je omgeving te ontdekken!), meubels schilderen, kunstwerkjes met je kind maken, bij de videotheek een flinke dramaserie huren en gaan kijken op de bank, originele cadeautjes bedenken/maken voor je (binnenkort) jarige vriendinnen... en ... en ...

Ik verveel me nooit ;)

Als je ECHT niet meer weet wat je kunt doen, dan zou je alvast aan Sinterklaas-gedichten kunnen beginnen (en de surprises erbij) :D

Fijne vakantie!

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Wij zijn aan't verven geslagen :) Eerst verf moeten halen; ging niet in de winkel hier kortbij (mogen niet alle kleuren mengen...). Daarna heeft mijn vriend de WC geverfd, ik ben nog bezig met de deuren.

Vermits wij maandag op vakantie vertrekken, sta ik heel wat huishoudelijk werk achter. Dus als je je echt nog verveelt, mag je altijd komen :D

15. Ik was tijdens mn zwangerschap (nu nog steeds trouwens) helemaal verslaafd aan tijdschriften als de 'Mijn Geheim', 'Anoniem' en 'Intiem'.
    Van die levensverhalen die soms heel herkenbaar en soms ook volkomen onbegrijpelijk zijn.

Je kunt deze boekjes gewoon bij de supermarkt kopen, maar bij de Zeeman hebben ze van de Anoniem ook omnibussen voor maar 2 euro :D

16. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    leer psp-en! (paint shop pro)
    Je kunt een 30 dagen proefversie gratis downloaden en je bij 1 van de vele fora aanmelden.
    www.pspkidzzz.nl is de leukste, maar daar kan je alleen lid van worden via een lid.

17. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik weet niet of je een Wii hebt maar als het nou slecht weer is dan kan je gaan Wii sporten ;) .. is nog gezond ook, en errug leuk :D

18. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

op uitzending gemist Baby te huur of dubbeltje op zijn kant kijken,
    in de tuin bezig, onkruid platspuiten of leuke bloemetjes zaaien of halen bij de tuinwinkel
    een behangetje plakken
    iets opnieuw schilderen
    een boek lezen of tijdschrift
    naar een vriendin gaan/ je ouders gaan
    lekker in de tuin zitten
    winkelen
    een keertje moeder- kind zwemmen
    de ramen zemen..oei niets aan
    koffiezetapparaat, wasmachine, vaatwasse,r senseo en waterkoker ontkalken met azijn;)
    lekker met je kindje omtutten

veel plezier!

19. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    Toch ben ik het eens met deze tip.
    Ik dacht zelf ook dat naaien echt niet voor mij zou zijn (had zo'n geitenwollensokken persoon voor me als ik er aan dacht) en dacht al helemaal niet dat ik het zou kunnen.

Nu heb ik een naaimachine te leen en na een dagje oefenen met dan ding begin ik het al aardig onder de knie te krijgen en moet zeggen dat ik het echt leuk begin te vinden :D.

Al moet ik zeggen dat het een toch wel dure hobby kan worden omdat je natuurlijk wel DE stofjes wil hebben waar jouw kindje leuk in zal staan en dat zijn altijd de duurste ;) (of heb ik dat alleen?).

Verder is het bakken van taarten ook heel leuk, kijk maar eens op De Leukste Taarten Maak Je Zelf! - Welkom pas op ook dit kan een aardig dure hobby worden ;).

Wat bij mij altijd een goede anti-verveel tip is geweest is het huis compleet een andere look geven. Nieuw kleurtje op de muur, meubels op een andere plek ander kussentjes etc etc daar kon ik me altijd wel goed mee vermaken :).

Hopelijk heb je er iets aan ;)

Share This Page