Mijn dochter van bijna 5 heeft haar eerste losse tand, en hij zit al flink los. Nu viel mij net met tandenpoetsen op dat hij ineens verkleurd is, grijs/zwart is ie geworden. Weet iemand of dit normaal is? Kan op internet er eigenlijk niet veel over vinden, alleen over zwarte tanden bij ongelukjes.
Nee ze is recent niet op met mond gevallen. Het tandvlees word nu ook aardig rood, maandag maar eens de tandarts bellen.
Onze zoon heeft 2 tanden gewisseld nu, ze zaten beide een maand of 4 los voor ze eruit vielen maar ze zijn nooit verkleurd,
Hier al acht tanden gewisseld, maar nog nooit zijn ze zwart geworden. En sommige wiebeltanden hebben er echt lang gezeten. Gaat het om de wiebeltand of de grote mensen tand? Ik zou sowieso even navraag doen bij je tandarts.
Ja, dat had mijn dochtertje ook! Haar vierde losse tand werd ineens grijs, ik kon er ook niets over vinden, tandarts zei dat het geen kwaad kon. Een paar dagen later was hij eruit en nu is haar nieuwe tand door en die is gelukkig gewoon wit.