5 kinderen van een jaar of 10 schat ik, belde net aan of ze mijn matiz mochten wassen. Nou ja prima mag wel. Ik vroeg aan hen wat ze er voor wilde hebben... Dat mocht ik zelf weten.. daar ben ik mooi klaar mee want ik heb geen idee... Wat is redelijk?
Ik zou denk 1,- per kind doen bij onbekende kinderen. Als het de buurkinderen zijn, zou ik iets meer doen.
voor 9 euro kun je hier de auto door de wasstraat laten wassen. Inclusief onderkant en wax et cetera.... Dus tja...ik zou nee zeggen Anders 50 cent per kind
10 euro krijg je hier bij de was straat de meest uitgebreide reiniging die er is. Dus ik zou zeker geen 10 euro voor een handwas geven. Maargoed het is ook maar net of je ze kent, en of je het er voor over hebt.
Nee ik ken ze niet. Denk dat ik 1 euro per kind ga geven.... Vind het ook lastig om in te schatten. Wil niet krenterig overkomen ofzo, maar ze moeten ook maar tevreden zijn met wat ze krijgen. Dank voor de antwoorden!
* even mee bemoeien * maar is het bij jou in de gemeente niet verboden om de auto op straat te wassen ? dat is het bij ons nl wel en bij ons in de gemeente krijg je er ook een boete voor, misschien handig om even na kijken zou jammer zijn als je er nog een boete overheen krijgt ook nog * volgens mij mag op je eigen oprit wel maar weet het even niet meer zeker *
hmm sorry...ben beetje cijfer blind blijkbaar hahaha dat is dan een flink bedrag... euh 5 euro totaal dan hahaha dan is het 1 euro per kind.
verschilt heel erg...zo mag het hier bij ons niet, en bij 4 straten verder kennis weer wel..(oude riolering) wij hebben de nieuwe methode......terug de grond in, dus geen afvoer! Daarom mag het hier niet.
Wat raar dat je in sommige gemeentes je auto niet op straat mag wassen. Ik zou denk ik nee zeggen als ik die kinderen niet ken, dadelijk zit je met allemaal krassen.
Beetje veel kinderen in en om je auto lijkt me. Zou het denk niet laten doen. Een of twee kinderen wel maar vijf te gelijk. Is dat niet vragen om problemen. Mijn zoon is bijna 12 maar als hij zo iets zou voorstellen aan onbekende mag ik je auto wassen zou hij met mij problemen krijgen. Eerst je eigen kamer maar eens op ruimen.. Zou het dus niet doen.
Nope, ook niet op je oprit, gaat erom dat er schadelijke stoffen in t riool.komen en de filters vd waterzuivering kapot maken. Terecht dus, boete is ook 340 euro.