Gisteren naar de kapper geweest voor een korte kapsel. (ik had half lang haar) Ik wilde een korte kapsel met lok. Nu vind ik de voorkant ok, maar de achterkant verschrikkelijk:x Is het een idee om van de achterkant een opgeschoren boblijn te maken? Of hebben jullie andere tips?
je zou er inderdaad wel een bob van kunnen knippen, dat is geen enkel probleem. Moet heel eerlijk zeggen dat ik je dit wel erg goed vind staan
Ik vind de voorkant idd leuk maar de achterkant is net alsof je zo uit bed bent gekomen, er lijken wel happen uit te zijn. Als je er wat met je hand door heen zou rousen zit het dan nog zo? Of heb je het liever netjes zitten? Als je er niet blij mee bent zou ik zeker terug gaan naar de kapsalon!
Ik zou het eerst nog een paar dagen aanzien. Bij mij zit mijn haar na het knippen de eerste dagen verschrikkelijk en daarna krijgt het de juiste "vorm" zeg maar (ik heb krullen en net zo lang ongeveer) Staat je leuk hoor!
Wat lief van jullie!!! Moet er zelf erg aan wennen...De achterkant blijft zo, ik vind het niet "netjes" genoeg idd. allerlei happen eruit ????
Ik zou echt teruggaan!! Vind het echt niet mooi geknipt. Veel happen. Op zich staat het je wel, maar het is niet goed geknipt. Je kan gewoon teruggaan, normaal gesproken heb je garantie en zullen ze het herstellen. Ik zou wel om een andere kapster vragen
misschien moet je ook een beetje wennen aan hoe je het in model moet brengen ?? dat ik net een heel nieuw kapsel aangemeten gekregen had en ik de volgende dag thuis het in model moest brengen stond ik jankend voor de spiegel paar dagen later ging het al stukken beter.. als je echt niet te tevrede bent gewoon terug gaan meis. succes ermee
Vind het er ook niet zo netjes uit zien van achteren als ik eerlijk ben. Misschien idd zelf wassen en dan als het droog is in model brengen en zien wat er gebeurd
wow het staat je zo goed! Wat ze ook met de achterkant van je haar doen, laat ze niet aan de voorkant zitten. Het past zo goed bij je gezicht!
Inderdaad, volgens mij moet je nog even wennen aan je nieuwe kapsel! Als ik jou was zal ik er een paar dagen overheen laten gaan en als het je dan nog niet aanstaat terug gaan naar die kapper! Dan ben je de blijkbaar echt niet tevreden! Om even antwoord te geven op je vraag een opgeschoren bob zal ik zelf niet voor kiezen, maar misschien is dat nu wel de juiste optie. Daarna weer laten groeien zonder happen!
jij verwoord het goed het model staat je wel heel leuk maar dan moet het wel goed geknipt zijn wand ben het er mee eens dat je wel dat haar zo kan hebben