abbonement verlengen, wat is het duur geworden!

Discussie in 'De lounge' gestart door Naomi86, 8 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    mijn vriend mag zijn abbonement verlengen, dus ook een nieuwe telefoon uitzoeken, maar jheey wat is alles duur geworden!!! ik betaalde nu zo'n € 35 in de maand voor 150 belminuten geloof ik en onbeperkt sms en eindeloos online, maar dit zou straks €56,50 worden??

ik ga denk ik toch maar even bij de winkel voor inlichtingen vragen, want schrik hier echt van!

2. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ja niet normaal he..
    Ik baal enorm wat zit nu nog 1,5 jaar vast een aan duur abonnement van Vodafone.

Ik wil hierna over gaan op een sim only en dan gewoon een wat goedkoper los toestel kopen. Wel smartphone, maar hoef zeker niet nieuwste van het nieuwste model.

Misschien is dat een idee?
    Want sim only heb je vaak wel veel belminuten voor weinig, bij bij Telfort of Hollands Nieuwe of Simpel.

3. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Niet normaal he?! En ook dat telefoon lease word je echt niet vrolijk van!

4. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Als je niets doet blijf je volgens mij die €35 betalen. Misschien los een nieuw toestel aanschaffen?

5. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    gemeente Buren
    tja maar wil toch wel een nieuw toestel voor hem:(

6. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    en los toestel kopen?

7. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Denk dat er heel veel mensen gewoon los een telefoon gaan kopen, en dan een goedkoop abbo'tje erbij!
    Ik ga denk ik ook over op sim only, mn telefoon is nog goed dus die hou ik mooi! Vriendlief wil een iphone 5 maar het is echt duur!

8. Eeksie

Eeksie Bekend lid

10 jun 2011
    640
    0
    16
    Drenthe
    Sim Only... 100 belminuten/sms voor 3 euro! Dan maar een los toestelletje als het nodig is.

9. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

vald best wel mee

ik heb gister verlengt. gs3 gehaald

betaalde 35 voor 175 belmin en onbeperkt internet. ik moest toen de tijd 100 euro bij betalen voor mijn mob
    dat was bij elkaar 2 jaar 940 euro.

nu betaal ik eerste jaar 25 euro 2de jaar 50 euro.
    dat is bij elkaar 900 euro. dan ik het zo dat je aan het einde van de rit je mob in kan leveren dan betaal je niets meer. of je betaal 15% van den nieuwwaarde die op dat moment geld en mag je je mob houden nou laten we ruim denk en uitgaan van 250 dat is ruim gerekend de mijne is nu 450 kom je uit op ruim gerekend 40 euro
    dus bij elkaar 940 euro.

hetzelfde dus.

nog even ter info in heb 500mb internet ( heb al die tijd zon rond de 270mb verbruikt per maand) en 150 belmin

10. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    gemeente Buren
    ik heb al besloten even naar de winkel te gaan binnenkort, die sites vind ik niks, wil graag dingen vragen enzo.

even een vraagje voor de dames die mannen in de bouw hebben, een verzekering, vergoed deze bijvoorbeeld ook schade door zand? dan moet je dus denken aan een speakertje of microfoontje die het niet meer doet?

11. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

12. Belle1981

Belle1981 Bekend lid

5 jun 2011
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Komt het ook door die BTW dat het zo omhoog gaat? ik heb geen idee. Ik heb een prepaid, maar ML heeft een abbo, betaalt 43 euro per maand maar gebruikt nog niet eens de helft. Gaan we in januari dus terugschroeven, dan gaat hij verlengen. Met nieuw toestel waar je dan weer geheid een godsvermogen voor neer mag tellen. Tja...;)

13. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Bij Verlengen zijn bedrijven al niet zo enthousiast meer ;) Je bent immers al klant dus ze hoeven je niet meer binnen te halen. Je kan beter een nieuw abonnement afsluiten en dan je nummer laten oversluiten. Dit kan ook gewoon bij dezelfde provider.

Ik had dus hetzelfde een poosje terug. Ik wilde graag een galaxy note. Bij verlengen moest ik 150 bijbetalen en met een nieuw abo betaalde ik én minder per maand én ik hoefde niks bij te betalen én het abonnement is nog voordeliger ook want heb nu gratis bellen binnen dezelfde provider en gratis sms naar iedereen.

14. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Vodafone heeft nu een actie via ANWB. Verlengen Inc internet 400mb, 350 belminuten en 250 Sms voor 27,50z 2 jaar lang 50% korting en een leuk toestel. Heb hem
    Zelf vorige maand verlengt. Je betaald eenmalig 30 euro als overstapkoste en voor nummer behoudt. Vond de prijzen ook rond uit belagelijk :)

Deel Deze Pagina