De kinderen worden er ook niet slimmer op Zit ik op de bank. We hebben geen hal en door de voordeur kan je naar buiten kijken. Staan er 2 jongens luid te overleggen met elkaar waar ze heen gaan rennen als ze aangebeld hebben. Ik kan ze duidelijk horen en zien. En neem aan dat ze kunnen zien dat ze naar binnen kunnen kijken haha Ach zij hebben hun lolletje O ja lees dit dus met een knipoog.
hahahahahahaha, te grappig! Ik zou alvast klaar gaan staan bij de deur en ze de stuipen op het lijf jagen! hahahahaha
Of de deur open doen en zeggen: 'Zal ik dan zelf maar aanbellen als jullie er samen niet uitkomen...?'
Haha meiden geweldige tips! Ik had er idd aan gedacht de deur open te doen. Zat alleen al zo te genieten van hun overleg! De spanning die ze hebben geweldig! Als kind vond ik dat ook fantastisch.
Haaaaahahaha.... dies leuk! Ik had idd keihard de deur opengetrokken.... Ja en bij welke buuf zullen we aanbellen jongens???
Hihi zo verschool er hier eens een buurmeisje achter een auto na aan te hebben gebeld bij ons en de overburen. Voor ons zat ze dus aan de verkeerde kant. Ik heb maar naar haar gezwaaid, het zag er te schattig uit.