Kinderen zijn niet echt van Michael Jackson

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door chantal1984, 29 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JasmijnBE

JasmijnBE Lid

10 apr 2009
    24
    0
    0
    Ik sta er ook van te kijken dat de ouders nu de tijdelijke voogdij hebben gekregen.
    MJ was nou niet bepaald te spreken over zijn vader snap dus niet dat die kinderen daar nu in huis zitten.
    En die Debby Rowe is een geldwolf, als je je kinderen zo kan afstaan voor geld zegt dit meer dan genoeg natuurlijk.
    Maar goed wij weten natuurlijk ook maar de dingen die in de media verschijnen, wij weten niet wat er ooit is besproken tussen MJ en die debby.

2. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Inderdaad, lekker laag om het nu naar buiten te brengen. En Michael is naar mijn mening ook de vader biologisch of niet, hij heeft ze opgevoed en heeft ze goed buiten de press gehouden.

3. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Hij is nu te oud om te mishandelen ??? Hij heeft geleerd van zn fouten???
    En misschien is Michael niet de biologische vader omdat hij een enorme minderwaardigheids complex heeft, had???? Of misschien liegt zij omdat???? Want het is mogelijk om als donker persoon een blank kind te krijgen, kijk maar die tenniser, die heeft een blanke dochter met die donkere, ben zijn naam vergeten. En biologisch of niet, voor mij en heel veel andere is hij de vader onmdat hij ze heeft opgevoed!

4. Merijn

Merijn Niet meer actief

Dat wordt er gezegd ja. Maar wie zegt dat ook dat waar is?

Daarbij, voor de goede orde, iedere keer als een nummer van een artiest wordt gedraaid, ontvangt een artiest daar geld over. Ook nu hij dood is, alleen gaat het geld nu naar zijn erfgenamen. Dus al zou hij een schuld hebben, die is zo weer afgelost EN ze ontvangen op de lange termijn waarschijnlijk alsnog een bulk geld. Artiesten als Michael Jackson blijven namelijk populair. Hoogst waarschijnlijk zullen er zelfs nog wel CD's en DVD's worden uitgebracht die veel geld gaan opleveren.

5. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Ik vind het behoorlijk laag om zoiets nu naar buiten te brengen.

Maar ik heb me wel altijd afgevraagd hoe t nou kan dat die kinderen zo verdomd blank zijn.....

6. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Tjonge jonge, waarom denken jullie dat die kinderen van een blanke donor zijn? MJ wilde toch zelf ook heel graag blank zijn. Dan zorg je er in elk geval voor dat je kids blank zijn en niet hetzelfde kleurtje hebben wat jij verafschuwt. En ja, de ene z'n dood is de ander z'n brood. Dit gebeurt nou eenmaal bij mensen die geld hebben. Kijk naar Paul McCartney en z'n Heather Mills, zo verliefd en zo een geldwolf na afloop (en hij is nog niet eens dood).

7. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    :$ Michael wilde blank zijn...?
    Weet jij wel waarover je praat? Hij had een ziekte aan zijn huid 'Vitiligo' waardoor het pigment in zijn huid afstierf.
    Doe eerst je huiswerk voordat je zulke belachelijke opmerkingen plaatst.

8. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik vind het jongste kind wel donker hoor! En ook wel op Michael lijken...... dat oudste jongetje vind ik ook echt de ogen van z'n vader hebben, dat hele wenkbrouwgebied.....

de jongste, 'blancket'
    http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2008/01_05/jacksonSPLASH_468x665.jpg

paris en prince michael I
    http://img.thesun.co.uk/multimedia/archive/00428/Paris_and_Prince_Mi_428790a.jpg

'Blancket'
    http://www.popcornnation.com/wp-content/uploads/2007/07/blanketjackson.jpg

paris en prince michael I
    http://www.dyfuse.com/files/images/prince-paris-jackson.jpg

Blancket (prince II)
    http://4.bp.blogspot.com/_6q-f-zD4xPY/SO3b6-hVF9I/AAAAAAAAGB8/Wo1gqpTreVI/s400/Blanket.jpg

9. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik vind het ook wel erg vreemd dat de twee oudste kinderen blank zijn en eigenlijk niet erg lijken op hem, vind ik.

Die jongste vind ik wel op Michael lijken.

Maarja je weet het niet. Mijn schoonzus is Surinaams en heeft een dochter (baby) die blank is met rossig haar.

10. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik heb het weekend een interview gezien en toen ging hij naar een winkel. Hij kocht werkelijk de halve winkel leeg. En er stonden geen vazen van ikea van 15 euro ;).

En een rechtzaak van een aantal jaar gaat je qua geld ook niet in de koude kleren zitten.

11. Merijn

Merijn Niet meer actief

Dus? Wat wil je hier nou mee zeggen? Omdat hij geld uitgaf en een rechtszaak aan zijn broek had, heeft hij een schuld? Dat bewijst toch helemaal niets?

@ Minyaweth: volgens mij is dat verhaal nooit bevestigd. Michael Jackson heeft dat inderdaad beweerd, maar dat wil ook niet zeggen dat dat verhaal daadwerkelijk klopt. Ik zou het wel interessant vinden als een plastische chirurg nu een boekje over hem open zou doen en de waarheid zou vertellen.

12. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Michael had wel degelijk Vitiligo. Ik heb vele foto's van hem bestudeerd. Mensen waren zo obsessief bezig met het bestuderen van de veranderingen in zijn gezicht, dat ze het meest opvallende aan hem nooit hebben opgemerkt.
    Waarom denk je dat hij midden '80 ineens zonnebrillen begon te dragen? Waar denk je dat die witte handschoen vandaan komt?

Juist, allemaal 'hulpmiddelen' om de witte vlekken die ontstonden te verbergen.

Wel geloof ik dat Michael het proces van de natuur een handje heeft geholpen. But who can blame him?
    Want geef nu toe: een wereld artiest, die overal te zien was, ziet er toch niet echt uit met al die witte vlekken?
    Hij stond constant in de spotlights. En je dan ook nog eens zo onzeker voelen... Ik kan me wel voorstellen dat hij er dan voor zijn doen zo 'normaal mogelijk' uit zou hebben willen zien.

13. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    wow die jongste van Michael lijkt echt veel op hem, trouwens die oudste zoon ook hoor. Van zo dichtbij had ik ze nog niet gezien. Die kinderen zijn gewoon van Michael. hoe dan ook

14. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    het zou heel goed kunnen dat de kids wel van mhem zijn, mijn zoon lijkt ook heel erg op zn pa, maar mijn dochter weer niet, behalve haar kleur dan, en ik had verwacht dat ze enigzins krullen hadden gehad, maar het haar is zo stijl als wat. Typisch iets van mij geerft.
    En wat Minyaweth zegt dat is waar, hij had die huidziekte. Al denk ik wel dat hij zichzelf uiteindelijk wel wat wit heeft geverft (ik bedoel make up he!) En die enorme rode lippen was niet zo charmant
    Ik heb last van zwangerschapsmasker en ik gebruik foundation om het te verbergen, maar wel een donker tintje anders lijkt het alsof ik ziek ben.

15. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    eh Minyaweth, weet je..over het algemeen lees ik je graag en vind ik je meestal wel nuchter overkomen, maar misschien ben je in deze wel een tikje subjectief? Ik geloof dat het wel duidelijk is dat die kinderen niet van Michael Jackson zijn, ik vermoed dat als dit verhaal over weet ik veel.. ik noem maar wat... Frans Bauer zou gaan, je er ook iets objectiever naar zou kijken. Ik vind het zo wonderbaarlijk dat nu die kerel dood is hij ineens helemaal geweldig was en niks fout kon doen, terwijl (en sorry dat ik het zeg) hij gewoon een vreemde snuiter was bij wie ik mijn kinderen heeeeel ver weg zou houden. Maar dat doet er ineens allemaal niet meer toe. Want hij maakte goede muziek. Raar vind ik dat. Maargoed, waarschijnlijk mag ik dit allemaal niet zeggen.

16. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Wat overigens niet wil zeggen dat ik die Debby Rowe geen eng mens vind.

17. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    trouwens alleen de moeder van michael heeft nu de tijdelijke voogdij, niet zijn vader..
    maar als jullie het niet erg vinden zet ik dit op slot, we hebben een michael topic en dit kan daar gewoon bij.

Deel Deze Pagina