toen ik zelf nog niet wist dat ik zwanger was, legde een jongetje op het kinderdagverblijf zijn hand op mijn buik en zei heb jij een baby in je buik? (mijn buik was nog gewoon helemaal plat)!
Mijn moeder had ooit een worden wisseling met een man, redelijk dik, zeg maar 150+. Toen ze thuis kwam riep ze en die bolle dit en dat. Mijn zusje toen 3 of 4 kwam meneer in kwestie tegen, en zegt: Hey Bolle. Is dat echt je naam? Is zo raar, maar mama zegt dat. Ik had hem niet meer, mijn moeder daar en tegen, kon op een 2e ruzie rekenen. Of op de kleuterschool, ik haalde haar op, komt mijn zusje huilend naar mij, ik vragen wat er aan de hand is, zegt ze, pietje wil met mij spelen, maar dat wil ik niet, want hij stinkt en toen kreeg ik straf. En ze begreep maar niet wat ze verkeerd had gedaan. Ikzelf toen ik jaar of 4a5 was en net doorhad dat vrouwen zwanger konden raken en daarom zo dik konden zijn. Ik was met mijn oma bij een slager komt er een vrouw aan, en ik vraag bloedserieus aan die mevrouw of ze ook een zwanger was, mevrouw zegt nee dat lukt niet meer lieverd, ik ben net 81 geworden. Ik hoor het nog wel eens op een verjaardag voorbij komen.
Ik werk ook op een kdv, ik zat vorig jaar naast een jongetje (3) op de bank, zijn ooghoogte kwam precies tot aan mijn (.)(.). Hij kijkt opzij, naar mij, en zegt: "mijn mama heeft veel grotere!".... En bedankt!
Hahahahaha geweldig! Toen ik een jaar of vijf, zes? was, liep er hartjezomer een nogal ...gezette... man met ontbloot bovenlijf voorbij.. Ik tegen mijn moeder: "Joh mam, moet je kijken! Die meneer heeft tietjes!" Mijn dochter bij een benzinepomp, tijdens een pitstop langs de snelweg: "Mogen wij even naar de wc meneer? Ik moet poepen en mama doet net alsof ze NIET poepen moet!" Liefs
Ik stond eens aan de kassa bij de supermarkt toen mn oudste zoon nog maar net kon praten. Hij zei tegen de kassiere,kijk ik heb een piemel en wees naar beneden...dat was nog niet zo heel erg,want toen zei hij erachter: En mijn papa heeft een hele grote piemel ....Ik wist niet hoe snel ik uit die supermarkt moest komen met een rode kop van schaamte. Tja kinderen zeggen echt alles.hahahaha
ik werk al jaren met kleine kinderen en de opmerkingen zijn idd echt geweldig. zo krijg ik al jaren de vraag "heb jij een baby in je buik?" omdat ik te dik ben. eerst was mijn antwoord standaard: "nee ik heb teveel snoepjes gegeten". gister kreeg ik weer die vraag en antwoorde ik met ja, en toen kreeg ik de volgende respons: "dan heb jij gen**kt!" met een hoop gegiechel erachteraan. let wel: dit was een jongen van net 6 jaar. ik stond echt met mijn mond vol tanden!
Als mijn dochters dat woord toch in de mond nemen............! Onze oudste heeft ons overigens wel een keer betrapt........ Ja, in zo'n positie haha.. Er leek weinig aan de hand, gauw deken over getrokken en we schonken er geen aandacht aan.. Een goede week later hadden mijn man en ik gewoon ergens lol om 's ochtends, zegt Dariënne ineens: "Gaan jullie nu weer ZO doen?" (En ze bewoog haar bekken heen en weer.....) OEPSS! ! !
Ik heb het verhaal hier volgens mij al eens eerder verteld, maar ik blijf hem leuk vinden... Ik stond ook eens in de supermarkt toen voor mij een moeder stond met een kindje in haar winkelwagentje. Daarvóór stond weer een vrouw die echt enorm opgemaakt was. Zegt dat kindje tegen haar moeder: 'Mamma, carnaval is toch al voorbij...?' Ik vond het hilarisch!
Zo had mijn zoon een paar weken geleden zwemles en de badmeester (rond de 50-55) natuurlijk ook zijn zwembroek aan. Alleen omdat hij al wat ouder wordt gaan die borstspieren wat meer hangen. Dus mijn zoon vanuit het niet roepende door het zwembad: "Meester u heeft borsten net als mijn moeder". Ik zat dus letterlijk zo op de tribune.
Ik was een paar jaar geleden met mijn ouders, mijn broer en zijn dochtertje (3,5 jaar oud) op een zomerfestival. Mijn broer, ik en zijn dochtertje gingen wat drinken halen en zijn dochter rent alvast voor ons uit. Komt ze ineens helemaal blij en lachend naar ons toe rennen dat we écht met haar mee moeten om te kijken en ze pakt mijn broer bij zijn hand en trekt hem mee. Mijn broer helemaal blij want normaal is het een heel stil meisje dus dit was wel heel leuk dat ze zo enthousiast was.. Gaat ze voor een lilliputter staan, wijst (bijna met haar vingertje tegen zijn voorhoofd aan..) naar hem en roept heel hard: DIE IS PAS KLEIN HE PAPA! GEK HEEE! HAHAHA Mijn broer en ik konden wel door de grond heen zakken.. Gelukkig kon die meneer er zelf ook wel een (héél) klein beetje om lachen en heeft mijn broer zijn excuses aangeboden haha.. Maar wat kun je je op zo'n moment even benauwd voelen hihi.
Wij waren een weekend weg met de familie en ik ging even een andere broek aantrekken, komt mijn neefje, het zoontje van mijn broer (4), om het hoekje, kijkt naar mijn benen, zet grote ogen op en zegt: "Zoooooo, jij hebt grote benen. Een tijdje later waren we aan het bramen plukken, ik buk voorover hij staat achter me en je raadt het al: 'Tante, jij hebt dikke billen! En bedankt, van je familie moet je het hebben.
Oh dit is zo lekker, zit hier flink stiekem te lachen! Het er ook nog wel 1: Ik gaf zwemles en zong een liedje: Ze kunnen zeggen wat ze willen van de olifant, die heeft de allerdikste billen van het hele land.. Zegt een jochie: nee hoor die heeft mijn mama al! Mama zat boven met hele rode wangen; maar of het nou van de hitte was...