kinderen zijn zo lekker eerlijk

Discussie in 'De lounge' gestart door Ilovemybeeb, 22 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Toen ik een jaar of 6 was, ging ik altijd op woensdag naar de instuif van de sporthal. Mijn moeder ging dan steppen met alle andere moeders.

Steples was voorbij en wij gingen naar onze moeders.

Zegt er een meisje;
    Kijk eens ma, wat een dikke vrouw. En wat heeft ze dikke benen!

Zegt haar moeder; Dat zeg je toch niet, die mevrouw is aan het lijnen en sport daarom veel.

Zegt dat meisje; Ja maar als je weet dat je zo dik bent, trek je toch niet zo'n strak pakje aan?

Die persoon waar het over ging hoorde dit en is nooit meer komen sporten daar....

2. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

Owwww die is erg,maar stiekem moet je daar toch om lachen he?

3. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Hoe ze erbij komt geen idee(denk een geintje van papa maar die ontkend in alle toonaarden), maar het is wel waar.

Vorige week zei Jelina (net 2jr en 1mnd) Oma heeft NEP Tieten, en mama echte tieten.

4. ProudMum

Hahahahaha!

5. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    GE-WEL-DIG dit topic. Lig hier helemaal in een deuk.

Heb er ook nog één van mijn oudste.

Afgelopen zomer is kwebbelman gesteriliseerd. Hadden tegen de meiden verteld dat papa even naar de dokter moest voor z'n plassert. Even de auwa weghalen.....moet toch wat vertellen 8)
    Staan we 's-avonds buiten met de buurtjes te praten ziet Eva haar buurmeisje en roept zo hard ze kan.....

"Je raad noooooooit wat ze vandaag bij papa hebben gedaan, ze hebben zijn piemel eraf gesneden"! :) :) :)

En buurmeisje rende weer hard weg :confused:

Kwebbel

6. ProudMum

*PROEST*

Ik zie het helemaal voor me!

7. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Hihi, echt lollig allemaal.

Ik was een keer op verjaarsvisite bij een collega. Loopt er een klein manneke, die ik helemaal niet ken. Het manneke en zn ouders gingen net weg dus die jongen gaf iedereen een kusje. Dus ik buig ligt voorover om m gedag te zeggen (ik denk, een vreemde zal die wel niet willen kussen), paktie me zo vol bij mn borsten en trekt mn shirt omlaag (au). Kon hij er beter bij. Stond ik daar half ontkleed tussen mensen die ik amper ken.

Maar het manneke heeft zn kusje gehad hoor! (wel n schattig ventje)

8. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Op het zwembad kwamen we het neefje van een goede vriend van ons tegen (6jr.).
    Hij wilde graag duiken en wij moesten om en om zijn enkels vast pakken zodat we mee onder gingen, nou ok dan.

Kwam hij bij mij aan en het lukte niet zoals hij dat wilde, zegt hij ineens:
    "je hebt een veels te dik hoofd, dan lukt dat niet" haha we schoten allemaal in de lach, en bedankt!

9. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    wahahahah ik lag me rot!

Hier ook eentje...

Ik was zwanger van Firdaous en met mijn man aan het winkelen we lopen langs een stelling en gaan net een trap naar boven als ik een jongetje heel verbaast naar mij zie kijken... ik denk ohjee als die maar niet gaat huilen... (moet er even bij vertellen dat ik in het zwart gekleed ga met een gezichtssluier en dat hebben natuurlijk veel kindjes niet gezien) loopt hij naar zijn oma en zegt:

''kijk oma een echte ninja''

mn man en ik lagen helemaal in een deuk!

maar zijn oma schaamde zich hij mocht niks meer zeggen.... ;)

10. ProudMum

Hahahahaha

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mijn moeder heeft alle grappige uitspraken van mij van vroeger opgeschreven. Bijvoorbeeld:
    Mijn moeder had jeuk op haar been, zei ze: 'ik heb toch geen vlo gekregen van de kat'. Stond ze later met de buren te praten, krabt de buurvrouw even op haar hoofd, kom ik eraan en vraag aan haar: 'heb je vlooien?' Mijn moeder schaamde zich dood dus vroeg een beetje ontwijkend 'vlooien, hoezo?' Ik: 'Nou die jij ook altijd hebt ja!'
    :)

Of mijn tante die ging trouwen en haar haar mooi had laten opsteken. Ik: 'Heb je bloemkool op je hoofd?'

We gingen altijd naar een naturistencamping. Stond op een gegeven moment een jongetje vol ongeloof het geslacht van een man te bekijken, zegt ie op een gegeven moment helemaal onder de indruk: 'Wat heb jij een grote piemel!' :confused: :oops: :)
    Gelukkig was die man Deens.. :)

Goh, ik kan nog wel even doorgaan volgens mij..

12. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    haha leuk topic!

Ik stond tijdje geleden in de winkel, werk in een boekhandel.
    En leun weleens met mijn buikje op de balie en dan lijkt het veel erger dan het is. *stom ja*
    Jochie vroeg: bent u zwanger? Ik nee hoor! Oh dan eet jij zeker te veel patatjes! Zijn moeder schaamde zich rot haha.

13. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Doet me denken aan die keer, jaren geleden in de Hema.

Een jongetje van een jaar of 5 stond me al een hele tijd aan te kijken, totdat hij plots keihard door de hele Hema riep.... "mamaaaa, kijk eens wat een klein mevrouwtje!" Ondanks dat ik het idee had dat de hele Hema mij aan zat te kijken, vond ik het ook wel een behoorlijke komische opmerking. Ik ben trouwens 1.55 m.

Of laatst, een hele lieve aandoenlijke opmerking van een meisje van een jaar of 3. Ze zat in een winkelwagentje bij de supermarkt. Ik moest vlakbij haar wat uit het schap pakken. Ze keek me aan en zei opeens: "Van wie ben jij de mama?"

14. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.926
    5.240
    113
    Home
    mijn moeder heeft ook veel opgeschreven o.a deze:

toen ik geboren was zei mijn broer: mama, ik heb nu mijn zusje gezien kan ze nu weer terug?

15. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    *Of laatst, een hele lieve aandoenlijke opmerking van een meisje van een jaar of 3. Ze zat in een winkelwagentje bij de supermarkt. Ik moest vlakbij haar wat uit het schap pakken. Ze keek me aan en zei opeens: "Van wie ben jij de mama?"*

Wat lief!

Zo heb ik toen ik een jaar of 4 was mijn moeder eens zo voor l*l gezet.
    Wij hadden een buurman die ik opa noemde, mijn moeder probeerde mij buurman te leren zeggen tegen hem. En ik wilde daar echt niet aan, bleef opa zeggen!
    En mijn oom had mij het woordje "sexy" geleerd.
    Zaten we op een middag bij de kapper, mams was gekapt. En de kapper vroeg aan mij: Wat vind je van je mama?
    Ik: sexy!
    Mam: van wie heb je dat nou weer geleerd?
    Ik: van de buurman! :D

16. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    hahaha :) :) :)

17. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.926
    5.240
    113
    Home
    nog eentje:

toen sinterklaas hier in de wijk kwam nam mijn moeder me mee ik was toen 4 ofzo en mocht bij sinterklaas op schoot en toen riep ik heel hard: JIJ BENT MIJN PAPA! ( was ook echt mijn papa) mijn moeder heeft me toen heel snel weer naar huis gebracht

18. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    *ligt met laptop en al op de grond van het lachen*

:) :) :) :)

19. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

Ik ben gastouder en pas ook op een tweeling, mijn vriend zn broertje kwam even langs en die is vrij stevig!
    Hij trekt zijn jas uit en hij heel verbaasd: HEEY jij hebt borsten!

Ik kwam niet meer bij! het kwam er ook zo droog uit!

20. Linda86

Linda86 VIP lid

hahaha, deze doe me ergens aan denken.

Ik was een tijdje terug met mijn moeder bij de babydump lekker aan 't winkelen. En daar was ook een meisje van een jaar of 6 met haar moeder aan 't winkelen. Zegt ze tegen mijn moeder: hee kindje, krijgt jouw mama nog een baby? Ze dacht dus dat ik de moeder van mijn moeder was, en ik was toen zwanger. Komt denk ik omdat mijn moeder 1.53m is. :)

Deel Deze Pagina