... dan denk ik, dat heeft ze echt niet van mij!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tulip, 3 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

- als ze met papa staat te onderhandelen over nog een koekje: "nog eetje papa" (want dat doet mama nooooooit, als ze het zoveelste leuke rokje in de stad ziet hangen.
    - als ze tegen een auto voor ons roept, die niet zo door rijdt: "rije rije" :)
    - als ze haar zin niet krijgt en net zolang doorzeurt bij papa tot ze haar zin krijgt.;)

Nou kom maar op jullie!!!!

2. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    hahahah Erg he, af en toe hoor je gewoon jezelf praten!

- Als hij zijn zusje weer eens "mopper" noemt, als ze aan het mopperen is in de box...(zeg ik wel eens tegen mijn dochtertje als ze aan het mopperen is)
    - Als zijn zusje huilt en hij zegt: ja mama, baby's huilen nu eenmaal, gaat vanzelf over! (in de eerste weken vaak tegen hem gezegt als ze snachts huilde en hij wakker werd)
    - als hij een nieuwe kleding aan het passen is, "nee mam, is te klein!" (ik sta altijd te zeuren dat iets te klein is! hihi)

kan nog wel even doorgaan, gebeurt steeds vaker, helaas ook de iets minder leuke dingen hahahahahahha

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    wanneer ze zelf niet wilt slapen omdat ze loopt te keten of te jammeren in bed klop ik vaak even op haar deur met de woorden ´slapen nu!´.

Zie nu dus ook een mini-me hier in huis want ze doet nu precies hetzelfde bij haar broertje wanneer hij aan het huilen is.

4. fafje

fafje Niet meer actief

hahaha geweldig!!

5. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    jamie ook vooral als hij tegen zijn zusje moppert, als ze bv huilt:

Eline klaar nu...
    Eline niet huilen meisje...

of als hij echt 100 uit praat tegen papa (die meestal maar met een half oor luisterd)
    en zijn doorzettingsvermogen... als hij iets wilt, zal hij het krijgen ook :D

6. adi

adi Niet meer actief

Diyana is qua uiterlijk een kopie van mij, maar ook qua karakter:

- ... als ze makkelijk drie kwartier in een boekje zit te bladeren (een boekenworm net zoals mama);
    - ... als ze gilt van plezier om een leuk vrolijk jurkje dat ze aankrijgt :);
    - ... als ze stiekem veel lekkerder vindt om te eten met haar handen ipv met bestek
    Voor de rest is nog te klein, maar het wordt met de dag steeds enger :)

7. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    - Als hij tijdens het spelen ineens heel stil zit te dagdromen. Dan zie ik mezelf gewoon...die afwezigheid en dat dromerige.
    - Als iets hem niet lukt, en hij met zo'n boos smoeltje een keiharde klap op de grond geeft. Dat korte lontje heeft 'ie ook duidelijk van mij ;) Maar hij is nooit langer dan 10 seconden boos...en ook dat heeft hij van mij.
    - Als hij verdiept is in zijn boekjes...echt een boekenwurmpje in de dop, net als mama.
    - Als hij alles en iedereen aan het commanderen is in babytaal, waarbij hij net als een Japans keizertje klinkt (DAH duh DAH DAH TAH!), met zo'n streng wijzend vingertje erbij. Commando's uitdelen kan mams ook erg goed!

Deel Deze Pagina