Wij hebben er pas eentje bij Leen Bakker gekocht een blauwe je hebt ze ook in het roze. Ik geloof dat hij iets van 25 euro koste in de aanbieding. Liefs, misspuma
Ana-Lucia heeft er gisteren eentje gekregen van Dora The Explorer, gekocht in Dreamland (Belgiƫ). Ze is er helemaal gek van!
Ik heb een winnie de pooh stoel voor Fenneke. Ideaal,ze vind het prachtig en kijkt er graag tv in. Als ze in bed ligt vechten de honden erom om erin te mogen zitten
Die heeft ze van oma gekregen,van bij de Kruidvat. Soms hebben ze die in het assortiment,maar ze zijn supersnel uitverkocht.
hey marloes deze zijn echt superleuk je kan zelfs je eigen kleuren samenstellen geweldig ga er eind van de maand een aantal bestellen bedankt groetjes nathalie
Al een tijdje terug maar bij ons in de Leen Bakker staan ze nog steeds, dus ik zou zeggen kijk even bij de Leen Bakker! Liefs, misspuma
grr, bij 2 leenbakkers geweest vanmiddag en bij beide uitverkocht. Heb nu een kennis naar de opdracht gegeven morgen bij een andere leenbakker te kijken En anders haal ik morgen die van de prenatal. Daar zat Lars zo trots in!