hoii vorige week plaatste ik een bericht over de dktp prik waar ons meisje een hele plek van had gekregen. naar de hap geweest en moesten het in de gaten houden. plek is inmiddels helemaal weg. maandag kreeg ze een snotneus. en vanaf gisteren is ze strondverkouden. vanmorgen gooide ik haar potje leeg, zoals elke ochtend en zag ik er van die platte witte rondjes in liggen. zaterdag had ik het ook al gezien maar omdat ik het nu weer zie maak ik me een beetje druk. ik heb dus meteen de huisarts gebeld en de assistente vond het maar raar. vet komt normaal nooit in de urine alleen bij diabetes. ik kan de schijfjes alleen wegspoelen met heet water koud water blijft het op liggen. mijn vraag is of dit bekend is bij iemand van jullie? of het zou kunnen doordat het urine op urine is en dan blijft staan tot de ochtend? morgenvroeg om 9 even langs de ha met urine. maar wat maakt mijn moederhartje zich druk. rot dktp
Heeft ze toevallig geen zetpil gehad? Bij mij hebben ze dat ook wel eens gehad dat ze met het plassen teveel druk zetten dat er nog een restje zetpil meekwam
ja gisteravond wel maar ziet dat er dan zo uit? mm zaterdag had ze dat ook gehad ja. gisternacht toen ze ging plassen liet ze wel een scheetje op de wc ja hopelijk is dat het.
ik weet niet. wordt dat dan ook hard? en smelt dat ook pas weg als het met heet water in aanraking komt.
Dat zijn inderdaad resten van de zetpil. En omdat het opgedroogde was is, smelt het alleen met heet water. Geen zorgen maken, niets aan de hand!
Klinkt idd wel als restjes zetpil. In paracetamol zetpillen zit gehard vet. Ik denk dat je als je een zetpil in het hete water gooit deze ook oplost en als je het laat afkoelen ook die bolletjes ziet.
Het is een restje van de zetpil die je gegeven hebt. Ik heb het bij mezelf ook wel eens gehad. Het is de wax die niet door het lichaam opgenomen word. Die poep je dus weer uit.
Hihi zijn inderdaad restjes van de zetpil. heb het ook weleens gehad met mijn kinderen dat ik niet kon verklaren wat het nu toch was en toen dacht ik aan de zetpil en viel alles op zijn plaats. het geeft vaak ook een raar geurtje.
Las je berichtje en moest gelijk aan een zetpil denken... Onze dochter heeft dat namelijk ook weleens gehad dat zag er ook zo uit.
jup was idd van de zetpil. heb een zetpil in warm water gelegd en toen het was opgedroogd zag het er net zo uit. voel me nu zon muts hahaha