Hoi Mijn dochter wordt 8 jaar en wil een feestje geven. Tegen die tijd ben ik 34 weken zwanger en daarom geef ik het feestje buiten de deur. Ouders moeten hun kinderen daar op de locatie brengen en halen omdat ik dat zelf dan niet meer zie zitten. Het feestje wat ze elk jaar geeft kost zo 10 per kind en is dan met eten en spelen de hele middag. Nu weet ik niet hoeveel kinderen ik deze moet vragen, is het gek om haar maar 5 kindjes te laten kiezen zoals vorig jaar? Sowieso is er 1 kind bij wat ik er lievr niet bij wil hebben omdat ik daar de hele middag achteraan moet lopen omdat het zich niet kan gedragen. Mijn dochter wil haar graag vragen omdat ze beste vriendinnen zijn maar ik ben ook bang dat dat voor mij veel te belastrnd is met mn 34 weken zwanger. Ik weet het echt niet meer... Wat zouden jullie doen? Iemand ter ondersteuning meevragrn is geen optie aangezien ik niemand heb in de buurt. Ik ben benieuwd naar reacties !
Kun je niet 1 van de moeders van de kindjes die je uitnodigt vragen om mee te gaan? Nee heb je, ja kun je krijgen. Een kinderfeestje is sowieso al een uitdaging, laat staan als je 34 weken zwanger bent.