Hoi dames, Over ca. 3 maanden wordt mijn prinsesje 3 jaar en dit wil ik vieren. Kan niet echt thuis een feestje houden omdat mijn woonkamer niet zo groot is. Ik dacht aan een kinderfeestje ergens en een paar kinderen uitnodigen vooral van de kinderopvang omdat ik verder niet echt veel mensen ken met kindjes. Hebben jullie ideetjes voor het feest? En hebben jullie bij een kinderfeest ook kindjes van de kinderopvang uitgenodigd en zijn deze wel komen opdagen? Gr.
Toen Lianna 2 werd hebben we 2 kindjes van het kdv uitgenodigd en 1 ervan is geweest. We hadden in de uitnodiging wel gevraagd om aan te geven als ze zouden komen. Tja ideeen voor het feest, wij doen het gewoon thuis (ze is ook in de zomer jarig). Misschien bij een soort ballorig.
Nou mijn beide dochters hebben met hun derde verjaardag echt geen kinderfeestje gehouden. Pas met hun vijfde jaar. Toen ze op school zaten.
Als mijn zoontje jarig is geef ik een klein kinderfeestje voor hem. Maar dan met de meiden die in dezelfde leeftijdscategorie zitten. En dat is meer van vriendinnen die hier in de buurt wonen. En dan heb ik het over een feestje van 3 kids ofzo ( zoveel kids als de leeftijd ) En de fam geef ik apart.. en dat is meestal in het weekend.. Een idee?? Pannekoeken maken en dan de kids zelf besmeuren.. Goedkoop behang en dat uitrollen op tafel en lekker verfen of met de wascokrijtjes.. of plakken.. ( lekker kindermuziek op de achtergrond) lekker spelletjes doen..hahah ik zal nog ff meer nadenken voor je
ik heb ook geen kinderfeestej gehad met 3 jaar of 4 jaar...vanaf volgend jaar als Lex vijf word ga ik er pas mee beginnen ik vind het nu nog veels te vroeg voor als ze vijf zijn snappen ze er ook meer van en kunnen ze zelf kiezen wie ze erbij willen hebben
Idd ik denk dat het hier ook pas met die leeftijd begint. Nu zijn ze er nog niet echt bewust van en zoveel vrienden hebben ze nog niet haha. Maar kan niet wachten tot het zover is, lekker met zn alle naar de macdonalds ofzo